مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به انجام عملیات آواربرداری یک‌هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی با ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات، گفت: اسکان موقت برای ۸۷۷ واحد در این شهرفراهم شده است.
کد خبر: ۵۴۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 04 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،غلام‌حسین خانی ، آخرین گزارش از وضعیت اقدامات ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در شهرستانزلزله‌زده سرپل‌ذهاب را ارائه داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تا‌کنون ۱۴ هزار و ۹۲۳ واحد در این شهر زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: این واحد‌های مسکونی در انواع

احداثی نوع اول و دوم، تعمیری نوع اول، دوم و سوم با توجه به بررسی‌های کارشناسی قرار می‌گیرند.

خانی با اشاره به انجام عملیات آواربرداری یک‌هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی با ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات، خاطرنشان کرد: اسکان موقت برای ۸۷۷ واحد در این شهر فراهم شده است.

وی از تشکیل پرونده اعطای تسهیلات برای ۱۳ هزار و ۸۷۷ مالک در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و متذکر شد: یک‌هزار و ۳۶۲ پرونده اعطای تسهیلات برای مستاجران ساکن دراین شهر نیز تشکیل شده که تعداد پرونده ثبت سیستم تا به امروز ۱۴ هزار و ۶۰۱ مورد است.

به گفته این مسؤول، ۶ هزار و ۵۹۱ معرفی‌نامه به بانک‌های عامل صادر شده که تاکنون تعداد یک‌هزار و ۸۱۷ فقره تسهیلات انعقاد قرارداد صورت گرفته و مابقی موارد نیز در دست اقداماست.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار