فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از سه هزار دستگاه گوشی تلفن همراه دپو به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان بندر لنگه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 29 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، سردار رضا محمدی یگانه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی دریافتند که افرادی با دپوی محموله بزرگ گوشی تلفن همراه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ، قصد دارند آنها را در فرصتی مناسب به استان های همجوار منتقل کنند.
 
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه این باند از قاچاقچیان را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از آن تعداد 3 هزار و 636 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی گوشی های کشف شده حدود 50 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه 3 دستگاه خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: کاهش فرصت های شغلی ، پایین آمدن انگیزه کار و فعالیت های سالم اقتصادی ارمغان شوم قاچاق کالا و سوخت  بر اقتصاد کشور است و از شهروندان انتظار می رود با همکاری اطلاعاتی خود پلیس را یاری کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
کار کار کار نه شرکت نه کارخانه نه آب کشاورزی نه یه امتیاز مناسب به عنوان مرزنشین هیچ بعد میگین کار قاچان نکن قوانین دست پا گیر واردات کالا اختصاصی بودن کار تجارت به افراد خاص اینا همه باعث انحراف نسل جوان میشود یا علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار