تابناک: سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهان گفت: ساماندهی وضعیت فروشگاه‌های صنایع دستی در میدان نقش جهان در عید نوروز در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸ 16 February 2015

به گزارش تابناک محمدحسین دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این موضوع مورد توجه معاونت صنایع دستی استان قرار دارد و در نوروز امسال به صورت ویژه به این موضوع پرداخته می‌شود.

وی از همکاری اتاق اصناف اصفهان، اتحادیه صنایع دستی اصفهان و تعزیرات حکومتی برای مقابله با فروشندگان متخلف صنایع دستی و ساماندهی این میدان در عید نوروز سال جاری خبر داد.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به ورود استاندار اصفهان به این مسئله خاطر نشان کرد: امسال حضوری پررنگ‌تر برای مقابله با تخلفات میدان امام (ره) با پشتوانه استانداری اصفهان داریم.

وی با بیان اینکه بخشی عمده فروشگاه‌های این میدان در تملک اشخاص است، افزود: با هم‌فکری تمام مسئولان به دنبال راهکاری اصولی و صحیح برای سامان دادن این فروشگاه‌ها هستیم.

دهقانی تصریح کرد: حفظ شأنیت مجموعه میدان نقش‌جهان به عنوان یک مجموعه جهانی و پایگاه عرضه صنایع دستی اصیل اصفهان برای همه مردم و اصناف ضروری است.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهاندر پاسخ به چگونگی برخورد با متخلفان در میدان امام (ره) اظهار کرد:‌ افرادی که پروانه بهره‌برداری از سوی اتحادیه صنایع دستی اصفهان دارند، حق تغییر کاربری فروشگاه خود را ندارند.

وی گفت: با توجه به ابزارهای قانونی که در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و اتاق اصناف قرار دارد، امکان نظارت بهتر بر این فروشگاه‌ها وجود دارد برای مثالبرخی از افراد فروشگاه‌های صنایع دستی خود را در عید نوروز برای فروش گز اجاره می‌دهند که کار صحیحی نیست و با آن برخورد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار