امام جمعه ورزنه:
تابناک: امام جمعه ورزنه گفت: باید در تبلیغات پیرامون کاهش مصرف آب، مباحث دینی نیز وارد شود و در این صورت تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 30 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده شامگاه گذشته (دوشنبه) در همایش قرآن و همدلی اظهار کرد: در سال جاری چهار اثر توسط موسسه مطالعات دینی شیخ بهایی وابسته به موسسه خیریه امام مبین به چاپ رسیده است که برخی از این آثار مربوط به حوزه آب است.

وی با انتقاد از تبلیغات صدا و سیما پیرامون صرفه‌جویی در مصرف آب، افزود: همانگونه که برنامه‌های دیگر صداوسیما با همدیگر همپوشانی ندارد، پیرامون مسایل مصرفی آب نیز این همپوشانی مشاهده نمی‌شود. باید در تبلیغات پیرامون کاهش مصرف آب، مباحث دینی نیز وارد شود و در این صورت تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه خیریه امام مبین به کتاب "زاینده‌رود من کو؟" اشاره و اضافه کرد: این کتاب جدای از جریانات جناحی، استانی و بدون طرفداری خاص تنها به صورت علمی و عامیانه در خصوص زاینده رود صحبت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا؛ در همایش قرآن و همدلی از کتاب‌های "زاینده رود من کو؟"، "کودکانه" نوشته خانم رحمان‌پور، "جریان شناسی تکفیری" از آقای حیدری و گزیده مقالات کنگره فاطمه شناسی بالغ بر 1200 صفحه رونمایی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار