کد خبر: ۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 30 June 2015
لطف‌الله فروزان ظهر امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس ابتدایی در شش روستای حومه شهرستان به علت کمبود معلم منحل می‌شوند.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان این‌که کلاس درس این مدارس متشکل از دو تا سه دانش‌آموز است، افزود: در سال تحصیلی گذشته نرم تشکیل کلاس در این روستاها با وجود پایین بودن تعداد دانش‌آموز نادیده گرفته شد و معلم در اختیار مدارس قرار گرفت.
فروزان در ادامه خاطرنشان کرد: به علت کمبود معلم در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید امکان اداره این تعداد آموزشگاه وجود ندارد و باید منحل شوند.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان این‌که آموزش و پرورش کهگیلویه در مقطع ابتدایی با کمبود ۶۸ معلم مواجه است، تصریح کرد: تعدادی از معلمان این مقطع بازنشسته شده و عده‌ای نیز مرخصی استعلاجی دارند.
وی نرم تشکیل کلاس در مدارس را حداقل سه دانش‌آموز عنوان و تصریح کرد: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در شش آموزشگاه روستایی با انحلال مدارس به روستاهای مجاور منتقل می‌شوند.
این مسئول با اشاره به تغییر کتب درسی در پایه‌های پنجم و نهم از برگزاری دوره آموزشی برای معلمان این دوره‌های تحصیلی خبر داد و گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر ارتقای کیفیت آموزش است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سایه
|
United States
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
منطقه ۱۱حد فاصل جمهوری تا انقلاب منطقه وسیعی,است که فقط یک مدرسه بهشت وجود دارد مدرسه حضرت رضا را تعطیل کرده اند و در مدرسه بهشت ریخته اند مدرسه بهشت وضعیت اسفناکی دارد و خیلی شلوغ است ر تنها مدرسه دولتی این منطقه است کلاسها شلوغ است و پسر بچه ها در حیاط شلوغ و وضعیت خیلی بد است لطفا مسیولین رسیدگی کنند در مرکز تهران و اینگونه کمبود مدرسه وجود دارد دیگر با چه انگیزه ای بچه بیاورند افراد فاصله یک مدرسه تا منزل دانش اموز حداقل سه ایستگاه است یک بچه کوچک چطور این مسیر را طی کند خواهشا و التماسا رسیدگی کنید مدرسه شاهد هم که نام نویسی در ان کلا ممکن نیست حتی اگر دیوار به دیوار مدرسه باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار