سهل آبادی مطرح کرد:
تابناک: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: روزی که مسئولیت خانه صنعت و معدن را بر عهده گرفتم شاهد برندفروشی در استان بودم که به بهانه برگزاری جشنواره‌های مختلف این اتفاق ناپسند رخ می‌داد اما تمام تلاشم را انجام دادم تا با این موضوع برخورد کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی شامگاه دوشنبه در نخستین جشنواره و همایش نام و علامت تجاری (برند) برتر اصفهان اظهار کرد: روزی که مسئولیت خانه صنعت و معدن را بر عهده گرفتم شاهد برندفروشی در استان بودم که به بهانه برگزاری جشنواره‌های مختلف این اتفاق ناپسند رخ می‌داد اما تمام تلاشم را انجام دادم تا با این موضوع برخورد کنیم.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم کمیسیون برند را برای نخستین بار در کشور در اتاق بازرگانی اصفهان راه‌اندازی کنیم، در ارتباط با موضوع آب استان نیز صحبت‌های فراوانی انجام داده‌ایم و موضوع آب اصفهان را در حضور رئیس جمهور هم مطرح کردیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: صنعتگران استان تمام قد برای سرافرازی اصفهان تلاش می‌کنند، درست است که ما افرادی صنعتی هستیم و شاید فعالیت‌های ما اثری بر آب و هوای استان داشته اما تلاش می‌کنیم تا استان را از مشکلات موجود خارج کنیم.

وی تاکید کرد: جلسه‌ای با استانداری و با حضور مدیران اقتصادی استان داشتیم، جای تاسف دارد که استان اصفهان با این همه واحد صنعتی با کاهش صادرات روبه‌رو است و در این جلسه نیز همین موضوع را مورد بررسی قرار دادیم.

سهل‌آبادی گفت: شاید بتوان گفت یکی از دلایل کاهش صادرات استان، عدم برندسازی بوده است، البته استان اصفهان مدیران و افراد برند زیادی را در خود جا داده است که همگی نخبه هستند و باید قدر آنها را بدانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار