معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه قانون هوای پاک ابلاغ شده و دولت 6 ماه فرصت برای نوشتن آیین‌نامه دارد، افزود: البته حفاظت از محیط زیست بعضی اوقات به اقداماتی خارج از حیطه اختیارات استانی و در سطح ملی نیاز دارد که ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی از جمله آنهاست.
کد خبر: ۵۵۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 24 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی‌فر در نشست رسانه و محیط زیست، با بیان اینکه روش‌های غلط نتیجه غلط به همراه دارد اظهار کرد: محیط زیست و هوای پاک جزو حقوق شهروندی است و همه باید احساس مسوولیت نسبت به محیط زیست داشته باشیم و حقوق همدیگر را رعایت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی هوای تبریز در آذر ماه امسال یادآور شد: در آن زمان از طریق رسانه محدودیت‌های زوج و فرد را اعلام کردیم که در نتیجه آن تردد خودروها به تعداد 11 هزار دستگاه کاهش یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: واقعیت این است که در راستای حفظ محیط زیست مسئول و غیرمسئول نداریم بلکه باید همه همدل باشیم و سازمان ها نیز انتقادهای سازنده را بپذیرند.

شهرتی‌فر با اشاره به اینکه گاهی اوقات مجبور به استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز برای تولید برق هستیم زیرا در غیر این صورت زندگی مردم مختل می شود، گفت: خوشبختانه امسال هیچ‌گونه مصرف مازوت نداشتیم.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری فضای سبز در سال‌های اخیر انجام نشده از کم آبی به عنوان مشکل حاد زیست محیطی نام برد و گفت: آموزش اهمیت آب باید از مدارس شروع شود تا اهمیت آب در زندگی همه از ابتدا جاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار