شهردار اصفهان :
تابناک: شهردار اصفهان گفت: یکی از رویکردهای اصلی شهرداری اصفهان در دوره جدید، استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و تلاش می‌کنیم که سرمایه‌گذاران بزرگ اصفهان در سراسر جهان را به نصف‌جهان بازگردانیم.
کد خبر: ۵۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مهدی جمالی‌نژاد، با اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان در زمینه مدیریت میدانی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: سازمان‌های اجتماعی مثل شهرداری باید بتوانند نقش و مسئولیت خود را متناسب با شرایط، نیازها، خواسته‌های مردم انجام دهند؛ تحقق این موضوع نیز مستلزم وجود کانال‌های ارتباطی کارآمد و اطلاعات باید برسد و بازخوردهای لازم شناسایی شود.

وی افزود: نقش مردم در اداره شهر و بهسازی مستمر آن بسیار مهم است و پیشرفت کار شهرداری‌ها که سازمان‌های اجتماعی به شمار می‌روند، اساساً مستلزم همکاری مردم است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه استفاده از مشارکت مردم در بخش‌های مختلف اداره شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: بدون شک امکان مشارکت و همکاری به‌دلایل مختلفی باید وجود داشته باشد و ما اگر بیاییم و مدیران خود را به گونه‌ای استفاده کنیم که مدیران میدانی باشند در کنار تصمیم‌گیری علمی و عالمانه، باید مسائل منطقه خود و شهروندان را رصد کنیم.

وی تصریح کرد: به نظر من مدیران گلخانه‌ای در شهرداری اصفهان جواب نمی‌دهند و باید ارتباط مستقیم با مردم باشند و راحت در دسترس مردم باشند.

جمالی‌نژاد به اهمیت سرمایه‌گذاری در کلانشهر اصفهان اشاره کرد و افزود: از تمام ‌اصفهانی‌های داخل و خارج از کشور و کسانی که متعلق به شهرهای دیگر هستند و در سرمایه‌گذاری دستی بر آتش دارند، دعوت می‌کنم که در نصف جهان حضور پیدا کنند.

وی افزود: شورای ‌شهر اصفهان و خانواده شهرداری ‌رغبت دارد که از این سرمایه‌گذاران به بهترین شکل استفاده کند و شهرداری باید به عنوان یک دستگاه چابک تبدیل کنیم تا تصدی‌گری نداشته ‌و بیشتر ناظر باشد و افراد خصوصی و سرمایه‌گذاران، نیازها و زیرساخت‌های شهر را احداث کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در حوزه گردشگری نگاه ویژه‌ای به موضوع استفاده داریم و شهرداری تصمیمی برای ورود به تصدی‌گری در حوزه گردشگری ندارد و ما بسترسازی می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران به این حوزه وارد شوند.

وی بیان کرد: به‌دنبال آن هستیم که در حوزه بازاریابی، بازارسازی و بازارگردی اقدام کرده و رویکرد ما ورود در عرصه تصدی‌گری نیست بنابراین انتظار داریم که بخش خصوصی به صورت جدی در این زمینه ورود پیدا کند؛ اصفهان در حال حاضر تشنه این موضوع است و ما تشنه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و داخلی هستیم.

جمالی‌نژاد افزود: با توجه به این موضوع، از سرمایه‌گذارانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دعوت می‌شوند که در اصفهان سرمایه‌گذاری دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم کشورهای جهان، کلانشهر بزرگ نصف‌جهان را به‌خوبی می‌شناسند، گفت: ‌اصفهان یک شهر جهانی به شمار می‌رود و سرمایه‌گذاران با سبقه جهانی باید در این شهر وارد شوند و پروژه‌های انجام شده باید با توجه به هویت و اصالت شهر اصفهان پی‌ریزی شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: یکی از اهداف ما در شهرداری اصفهان ارتقای جایگاه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی شهر اصفهان است و ایجاد گفتمان جدید از اهداف ما است و در این راستا از ظرفیت خواهرخوانده‌های شهر اصفهان استفاده می‌کنیم و ظرفیت‌های استفاده نشده را مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که اصفهان را به عنوان یک جهان‌شهر در دنیا مطرح کنیم و از ظرفیت‌های موجود در این زمینه به خوبی استفاده کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار