تابناک: قاسم دهنوی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل عدم توافق با مسئولان ذوب‌آهن اصفهان از این تیم اصفهانی جدا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، قاسم دهنوی، هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان که فصل گذشته پس از دوران نه‌چندان خوب خود در پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شد، عملکرد نسبتا خوبی در این تیم اصفهانی از خود به نمایش گذاشت.

این هافبک تیم اصفهانی اما در پایان فصل چندان مد نظر یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت تا تیم اصفهانی در ادامه تمایلی به همکاری با وی نداشته باشد.

دهنوی پس از آن با مسئولان ذوب‌آهن وارد مذاکره شد و نتوانست با این تیم اصفهانی به توافق برسد تا در فصل آینده، جایی به جز ذوب‌آهن به میدان برود.

وی شب گذشته در صفحه شخصی خود با هواداران تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خداحافظی کرده و اعلام کرد که دیگر در این تیم اصفهانی نمی‌ماند.

علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید خبر جدایی دهنوی از ذوب‌آهن اظهار داشت: در حال حاضر از بازیکنان فصل گذشته ذوب‌آهن، سانتوس و دهنوی برای فصل آینده در ترکیب تیم حضور ندارند و وضعیت اکبر ایمانی نیز هنوز مشخص نیست.

وی افزود: ما برای فصل آینده چند بازیکن مد نظر داریم که دو بازیکن آن را جذب کرده و در روزهای آینده دیگر بازیکنان مد نظر کادر فنی به تیم اضافه می‌شوند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن فصل گذشته با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سهمیه آسیایی را کسب کرد.

این تیم اصفهانی همچنین توانست به مقام قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دست پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار