در جهت بررسی شرایط میزبانی مسابقات هندبال دانش آموزی استان ؛
با حضور جمال سیرت رئیس هیئت ورزشی دانش اموزی استان کهگیلویه وبویراحمد ، اقبال پناه رئیس اداره تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان، مجید پارسائی سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران و مدیر عامل مجموعه فرازبام خائیز دهدشت جلسه هم اندیشی در دفتر مدیریت آموزش وپرورش دهدشت جهت بررسی شرایط میزبانی و برگزاری مسابقات هندبال دانش آموزان استان برگزار گردید‌.
کد خبر: ۵۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 25 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ، سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش دهدشت در این باره گفت :  با تمام توان در خدمت هیئت دانش اموزی استان هستیم و باور داریم هندبال در کهگیلویه با وجود مجموعه پرتلاش فرازبام خائیز که به صورت تخصصی و قهرمان پروری فعالیت میکند قطعأ در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و نشانه این موضوع هم نایب قهرمانی مدرسه شاهد دهدشت در تابستان گذشته در کشور بوده است. 

جمالسیرت رئیس هیات ورزشی دانش آموزشی استان نیز گفت :  خوشحالم که در شهرستان کهگیلویه مدیری پرتوان علاقمند به ورزش وجود دارد و هیات هندبال در جهت تکرار قهرمانی های سال گذشته، آموزش وپرورش کهگیلویه را با تمام توان همراهی خواهد کرد.

اقبال پناه رئیس اداره تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان در ادامه جلسه ضمن تشکر از مدیریت آموزش وپرورش دهدشت بخاطر حمایت از ورزش گفت : خوشحالیم که آقای جمال سیرت با عقبه ای ورزشی در این جایگاه قرار دارد و مجموعه اداره کل استان از برگزاری مسابقات دانش آموزی حمایت کامل خواهد کرد. 

مجیدپارسائی مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت گفت : رمز موفقیت ورزش هندبال در چند سال گذشته در کهگیلویه ،تعامل و برقراری ارتباط سازنده با مجموعه ورزش آموزش و پرورش بود که در رأس آن از اقایان اقبال پناه، فروزان،جعفرزاده تشکر می کنم. 

ویادامه داد: امیدوارم با حضور آقای جمال سیرت بتوانیم دامنه فعالیت و همکاری خویش را در جهت رشد ورزش دانش آموزی ارتقا دهیم و قطعا  مجموعه فرازبام خائیز دهدشت با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مسابقات اموزشگاهی همکاری خواهد کرد.

 

نشست هم اندیشی رؤسای آموزش وپرورش دهدشت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با مدیر عامل فرازبام خاییز دهدشت برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار