امام جمعه لارستان گفت:با ابراز خرسندی از رشد ایران اسلامی پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنا به اقرار کشورهای مختلف، هرگونه تصمیم‌گیری در منطقه باید با دخالت ایران انجام شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت دهه مبارک فجر و 39 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بازخوانی حقایق و تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به صورت جدی انجام شود.

وی با برشمردن مزیت‌های بازخوانی وقایع انقلاب اسلامی و پیش از آن، افزود: مزیت این بازخوانی شناسایی چهره منحوس رژیم سفاک ستم‌شاهی، آگاهی نسبت به دخالت آمریکایی‌ها در امور داخلی کشور ایران، وابستگی همه‌جانبه کشور به بیگانگان، وجود فساد و فحشاء و غیره است.

امام جمعه لارستان یکی از برکات انقلاب اسلامی را دخالت مستقیم مردم در امورات کشور در تعیین سرنوشت خودشان دانست و تصریح کرد: این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی، شاه و وزرا با دخالت آمریکا و انگلیس تعیین می‌شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز خرسندی از رشد ایران اسلامی پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنا به اقرار کشورهای مختلف، هرگونه تصمیم‌گیری در منطقه باید با دخالت ایران انجام شود.

وی پدیده شوم داعش را یک پروژه پیچیده استکباری خواند و ادامه داد: دشمنان طی یک برنامه‌ریزی به دنبال گسترش اقدامات وحشیانه به کشورهای مختلف با محوریت تضعیف و شکست ایران بودند که خوشبختانه طومار داعش با درایت و شجاعت دلاورمردان ایرانی پیچیده شد.

موسوی بابیان اینکه برای حفظ اقتدار ایران اسلامی باید چند اقدام مهم را سرلوحه کار خود قرارداد، تأکید کرد: تعهد همه‌جانبه آحاد جامعه به اسلام، پشتیابی و حمایت از ولایت‌فقیه، ایستادگی در برابر مستکبران، ساده زیستی دولت‌مردان، وحدت در میان اقشار مختلف مردم و مسوولان و غیره باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه لارستان بیان کرد: همه مردم باید در همه حال در صحنه حاضر باشند و در این میان نقش روحانیون بسیار مؤثر است و روحانیت باید محور باشد، آگاهی دهد و حامی نظام اسلامی باشد.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت ه مناسبت قرارگرفته در آستانه ایام فاطمیه(س)، خطبه‌ها را با ذکر مصیبت آن حضرت به پایان برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار