کد خبر: ۵۵۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 27 January 2018

89 خدمت عمرانی با اعتبار 360 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج انجام شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج عملکرد این اداره در حوزه مسکن و ساختمان و خدمات عمرانی انجام‌شده برای مددجویان را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، احمد قبادپور، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، به 89 مورد خدمت عمرانی انجام‌شده برای مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این زمینه360 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سرپناه و تأمین مسکن مددجویی یکی از رسالت‌های اساسی کمیته امداد است افزود: بهسازی و مقاوم‌سازی 17 مورد مسکن روستایی بااعتبار 139 میلیون و 700 هزار تومان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی این نهاد در سال جاری است.

قبادپور به خرید و ساخت سه مسکن مددجویی شهری بااعتبار 60 میلیون تومان برای مددجویان اشاره و بیان کرد: تعمیر، تکمیل و بازسازی 48 مورد مسکن مددجویی به مبلغ 126 میلیون و 700 هزار تومان و کمک به تکمیل سه مورد مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار 11 میلیون و 200 هزار تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بابیان اینکه ساخت‌وساز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی ازجمله خدمات قابل‌توجه این نهاد در زمینه حمایت از مددجویان است، اظهار کرد: به همین منظور 18 سرویس بهداشتی با اعتبار 23 میلیون تومان در 9 ماهه امسال برای مددجویان تعمیر و بازسازی و احداث شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه مسکن برای مددجویان اقدامات مؤثری انجام داده است، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و کمک‌های مردمی در کنار خدمات‌رسانی و توجه کمیته امداد به ساخت مسکن مددجویی، بتوانیم اقدامات مؤثرتری در حوزه مسکن نیازمندان انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار