تابناک: این خواسته تاکنون محقق نشده است و همچنان کفیل بر سر پست اجرایی خود در فرمانداری اصفهان باقی مانده است؛ گرچه شنیده‌ها حاکی از این است که کفیل در آینده‌ای نزدیک برکنار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 01 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در بازار داغ استعفاها و برکناری فرمانداران و استانداران در کشور که برخی به دلیل حضور در رقابت های انتخاباتی برای ورود به مجلس دهم است، و برخی نیز بر اثر فشارهای برخی گروه های سیاسی به منظور یک دست کردن عوامل اجرایی انتخابات در استان ها و شهرستان هاست، هر از گاهی خبرهایی از استعفا یا برکناری برخی مدیران در استانهای مختلف به گوش میرسد.

خبری که تاچندی پیش در محافل سیاسی و رسانه ای استان اصفهان بیش از مورد پیگیری قرار گرفت، استعفا یا برکناری فضل الله کفیل فرماندار اصفهان بود.

فرمانداری که از دوران احمدی نژاد در اصفهان تا دولت تدبیر و امید باقی مانده است و همین ماندن، گلایه بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب اصفهان را برانگیخته است.

درحالی که خبری مبنی استعفای کفیل به منظور حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرضا به گوش رسید اما مسئول دفتر فرمانداری اصفهان این مسئله را تکذیب کرد.

فعالان اصلاح طلب اصفهان در این شرایط انتظار دارند به منظور یک دست شدن عوامل اجرایی انتخابات مجلس در اصفهان و برای اینکه حذف و اضافه های گزینشی در ستادهای انتخابات به حداقل خود برسد و برخی گزینه های اصلاح طلب از گردونه رقابت حذف نشوند، استاندار اصفهان فرماندار باقی مانده از دولت دهم را برکنار کند.

این خواسته تاکنون محقق نشده است و همچنان کفیل بر سر پست اجرایی خود در فرمانداری اصفهان باقی مانده است؛ گرچه شنیده ها حاکی از این است که کفیل در آینده ای نزدیک برکنار خواهد شد.

با این وجود موج خبرهای استعفا به ساختمان استانداری اصفهان هم رسید و اخیرا سخن از استعفای زرگرپور استاندار اصفهان مطرح بود.

خبری که به قوت خود در شبکه های اجتماعی و محافل سیاسی دست به دست می چرخید اما امروز از قول حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور تکذیب شد.

وی در این ارتباط گفت: خبر استعفای رسول زرگرپور، استاندار اصفهان صحت ندارد.

شنیده ها حاکی از این است، فشارها بروی استاندار اصفهان برای برکناری کفیل بالا گرفته است و همین مسئله سبب شده بود تا خبر استعفای زرگرپور قوت بگیرد که تاکنون این مورد تکذیب شده است و باید دید اصفهان در آستانه انتخابات مجلس، چند مهره سیاسی و اجرایی خود را دچار تغییر یا تثبیت می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار