مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۴ عدد کانکس به مالکان و مستاجران واحد‌های احداثی شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب تحویل داده شده است، گفت:تا‌کنون ۲ هزار و ۵۴۵ واحد در این منطقه در راستای احداث، آواربرداری شده است.
کد خبر: ۵۵۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 27 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،غلامحسین خانی ، به عنوان ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان مستقر در سرپل‌ذهاب گزارشی از روندبازسازی در این منطقه را ارائه داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان ارزیابی کل واحد‌های آسیب‌دیده از زلزله ۱۷ هزار و ۸۴۶ واحد اعلام کرد و گفت: تا‌کنون ۲ هزار و ۵۴۵ واحد در راستای احداث.آواربرداری شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۴ عدد کانکس به مالکان و مستاجران واحد‌های احداثی تحویل داده شده است، ادامه داد: برای ۱۷ هزار و ۸۳۱ مالک واحد‌های احداثی و تعمیری و همچنین۲ هزار و ۵۱۶ واحد‌های احداثی مستاجران این منطقه تشکیل پرونده شده است.

خانی با اشاره به آمار معرفی به بانک برای واحد‌های تعمیری، اضافه کرد: ۷ هزار و ۶۷۷ معرفی‌نامه در این راستا به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون برای ۴ هزار و ۶۵۸ واحدانعقاد تسهیلات صورت گرفته است.

به گفته این مسؤول، تشکیل پرونده و ثبت کمک بلاعوض اجاره‌بها (اسکان موقت) ویژه مالکان و مستاجران واحد‌های احداثی ۳ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه به تعداد ۳ هزار و ۹۴۴ معرفی به شهرداری برای واحد‌های احداثی انجام شده است، تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۷۸ مورد نیز به نظام مهندسی برای واحد‌های احداثیمعرفی شده است

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار