معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از استقبال گسترده بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از غرفهکرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۵۵۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 27 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی  به حضور فعال استان کرمانشاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران اشاره کردو گفت: بازدید کنندگان از این نمایشگاه، استقبال گسترده‌ای از غرفه استان کرمانشاه داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نماد آثار تاریخی برجسته استان همچون کتیبه بیستون و تاق بستان به نمایش درآمده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین تصاویر جاذبه‌های گردشگری استان نیز در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است.

وی افزود: برپایی سیاه چادر، عرضه سوغات‌هایی نظیر نان برنجی، نان خرمایی، کاک و همچنین صنایع دستی از دیگر فعالیت‌های غرفه کرمانشاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللیگردشگری و صنایع وابسته تهران است.

به گفته مرادی بیستونی اجرای مراسم هلپرکی مورد توجه بازدید کنندگان بسیاری در این نمایشگاه قرار گرفته است.

وی به حضور فعالان حوزه گردشگری کشور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در این نمایشگاه، تور‌ها و راهنمایانگردشگری و نیز واحد‌های اقامتی سراسر کشور حضور دارند با معرفی ظرفیت و جاذبه‌های گردشگری استان سعی در جذب گردشگران بیشتری داریم.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم تا ششم بهمن با حضور استان‌های مختلفی از سراسر کشور درحال برگزاریست.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار