رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:
تابناک: رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تاکید بر صف‌آرایی نظام سلطه در برابر جبهه مقاومت در جهان گفت: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رسانه‌ای مهمترین اولویت‌ اصحاب رسانه در داخل کشور است.
کد خبر: ۵۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، رضا صفری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای قشر بسیج استان اصفهان متشکل از نمایندگان اصحاب رسانه و مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: پیچ تاریخی که در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد، ما را به هوشیاری و بصیرت بیشتر فرا می‌خواند.

وی بیان کرد: این هوشیاری و بصیرت در عرصه اصحاب رسانه بدین گونه معنا می‌شود که چنانچه جریان ارزشی و انقلابی رسانه‌ها و اصحاب آن به وظایف و اولویت‌های روز خود در مقابل امپریالیسم جهانی رسانه‌ای آشنا نباشند و به آنها عمل نکنند، در روزهای آتی در برابر تاریخ مسئول خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تاکید بر اینکه وظیفه اصلی و اساسی امروز اصحاب رسانه روشنگری جریان‌های پیش‌روی جبهه مقاومت است، گفت: نظام سلطه با تمام قوا و امکانات از جمله ابزار رسانه در مقابل جبهه مقاومت صف‌آرایی خاصی کرده به نحوی که نظام سلطه امروز پا در جهان اسلام گذاشته و درصدد عملیاتی‌سازی اهداف شوم خود است.

وی افزود: نظام سلطه جهانی با یک برنامه‌ریزی دقیق و از قبل طراحی شده به وسیله ابزارهای مختلف همچون رسانه درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است و در این ورطه از هیچ کاری فروگذاری نخواهد کرد.

صفری بیان کرد: ما به عنوان جریان رسانه‌ای انقلابی در مقابل کودک‌کشی‌های منطقه و ظلم‌های آشکار نظام سلطه وظایفی داریم، نخبگان رسانه‌ای ایران باید در مقابل این جریان رسانه‌ای کاذب و مخرب اولویت‌ها را بشناسند و بدان عمل کنند.

وی تصریح کرد: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رسانه‌ای در این زمینه از اولویت‌های کاری اصحاب رسانه است، به عنوان نمونه تبیین سیاست‌های کلی نظام ایران در برابر نمایندگان 1+5 در مذاکرات هسته‌ای و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آنها می‌تواند از جمله اقدامات رسانه باشد.

به گزارش فارس در پایان این جلسه که بیش از 20 نفر از نمایندگان اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان شرکت داشتند پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون مکان، زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه مطبوعات ارائه دادند و در آخر تصمیماتی با رای‌گیری و مشارکت همه اعضا گرفته شد.

لازم به ذکر است که همچنین در این جلسه رئیس و نایب رئیس شورای قشر بسیج نیز با رای اعضا، انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار