سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:هرگونه فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز برای شرکت‌های حمل و نقل چه بصورت مجازی (آنلاین) و چه سنتی، ممنوع و با آن‌ها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 January 2018

 سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:سعی کرده ایم ابتدا با اطلاع رسانی و هشدار به این شرکت‌های فاقد مجوز تاکسی آنلاین، آنان را به عواقب ادامه فعالیت آگاه سازیم، اما درصورت عدم توجه به این اخطار و هشدارها، از طریق قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:پیش از این نیز شرکت‌های غیرقانونی و فاقد مجوز تاکسی آنلاین ‏اسپات و کاردو، با همکاری اداره اماکن عمومی پلمپ شدند، ومطابق ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و همچنین ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مسئولیت حمل و نقل درشهر و حومه آن به منظور حفظ امنیت شهروندان، برعهده شهرداری گذاشته شده است که این وظیفه را سازمان‌های تاکسیرانی (شهرداری) انجام می‌دهند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هرگونه فعالیت برای اینگونه شرکت‌ها مستلزم اخذ مجوز از شهرداری محل فعالیت است،  تصریح کرد: لایحه ساماندهی فعالین این بخش در قالب شرکت‌های تعاونی یا خصوصی که به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده بود تصویب شده بنابراین درخواست‌های متقاضیان جهت سیر مراحل و ثبت در دست اقدام است که پس از تائیدیه‌های نهائی بلافاصله این امر اجرا و نسبت به ساماندهی تاکسی‌های آنلاین اقدام خواهد شد.
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تاکیدکرد: تا زمان اخذ مجوز و ساماندهی این قبیل شرکتها، هرگونه فعالیت از سوی آنان غیرقانونی بوده و مشمول اعمال قانون می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار