دیوار نویسی و استفاده از در و دیوار منازل مسکونی،ادارات، مدارس، مغازه ها و اماکن ورزشی برای تبلیغات و درج جملات غیر متعارف در شهر دهدشت، چهره شهر را بهم ریخته است.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 28 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، دیوار نویسی و استفاده نابجا از در و دیوار منازل مسکونی، ادارات، مدارس، مغازه ها و اماکن ورزشی برای درج آگهی ها، تبلیغات، تصاویر ناهنجار و جملات غیر متعارف در برخی از مناطق سطح شهر دهدشت افزایش یاقته است.
استفاده از اسپری برای نوشتن جملات تبلیغاتی و درج شماره تلفن شرکت ها، مغازه ها و آژانس ها در کنار جملاتی که گاهاً از لحاظ اخلاقی مناسب نیستند امروزه به امری طبیعی تبدیل شده است و هر کسی که بخواهد خبر تاسیس دکان، راه اندازی شغل جدید یا درد دلش  را به سمع و نظر مردم برساند اسپری برداشته و تمام در و دیوارهای شهر را می نویسد که این مساله شکل و شمایل شهر را به کلی زشت و ناپسند کرده است.
اصولاً دیوار نویسی یا نقاشی کردن دیوارها برای درج جملات ارزشی و تصاویر زیبا به شکلی که سیمای مکان را به صورتی درست و صحیح زینت بخشد در همه شهرهای کشور رایج است ولی استفاده از دیوارها برای درج جملات عاشقانه و غیر اخلاقی و تبلیغات های بی موردی که با اسپری نوشته شده اصلاً صحیح نیست و بایستی با آن مقابله کرد.
از آنجایی که این شهر شاهد تردد مسافران و یا میهمانان سایر شهرهای کشور هست لازم است مسئولان مربوطه و مردم بزرگوار شهر دهدشت برای پاک کردن نقاشی ها، تبلیغات های بی مورد  و جملات ناشایستی که سیمای شهر را ناهنجار کرده است اقدام کنند و تدابیری اندیشیده شود تا از تبدیل درب و دیوار مردم برای بولتن تبلیغاتی یا دفتر خاطرات جلوگیری شود.


گزارش از سید مصطفی گنجی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار