مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان همزمان با جشنواره کشوری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 01 February 2018

محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان همزمان با جشنواره کشوری اکران می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره 13 بهمن ماه در کرمان افتتاح و تا 22 بهمن ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اکران فیلم‌ها در استان کرمان از 14 بهمن ماه در دو سینما در استان آغاز می‌شود افزود: اکران فیلم‌های بین‌المللی فیلم فجر در سینما مهتاب شهر کرمان و سینمای شهرستان انار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هر سینما 23 فیلم و در مجموع 46 فیلم جشنواره برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود گفت: فیلم‌ها در سه سانس، یک سانس صبح و دو سانس عصر اکران می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه سانس صبح به کران فیلم‌های کودکان اختصاص دارد افزود: مدارس می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با هماهنگی مدیران مدارس و به صورت تقریبا رایگان امکان حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نمایش فیلم‌ها در سانس صبح در ساعت 10 است گفت: اکران فیلم‌های جشنواره در عصر در دو سانس و در ساعت 16:30 و 17 خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار