معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم مطرح کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم گفت: دوره‌های آموزشی برای زوجین متقاضی طلاق در استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳ 01 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید یزدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زوجین متقاضی طلاق در استان قم اظهار کرد: این دوره‌ها به صورت مستمر با حضور میانگین 250 زوج در استان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوجین متقاضی طلاق در استان تاکنون موجب کاهش 24 درصدی آمار درخواست طلاق در قم شده است، برگزاری این دوره‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان استان قم است.

سید احمد حسینی در ادامه جلسه با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره ملی فانوس اظهار کرد: سال گذشته پنج جایزه در این جشنواره توسط هنرمندان قمی کسب شد، فراخوان جشنواره فانوس تا 15 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: در نیم سال نخست سال تحصیلی جاری، حدود هزار و 500 دانشجو در استان واحد آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند، همچنین در این مدت شاهد فارغ التحصیلی نخستین دانشجویان ارشد رشته ادبیات پایداری در استان قم بودیم.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در بخش پایانی جلسه گفت: در خصوص وجود اسامی مغایر با ضوابط فرهنگستان ادبیات فارسی در مغازه‌های شهر قم، باید خود اتحادیه‌های صنفی در این زمینه ورود و مسائل را در این زمینه با کدخدامنشی حل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار