فرماندار اصفهان:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: باید اقداماتی صورت گیرد تا چهره ی منطقه ی حاشیه نشین حصه بلحاظ شرایط اجتماعی و اقتصادی تغییر کند.
کد خبر: ۵۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فضل الله کفیل روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان اصفهان افزود: ضرورت دارد همه ی دستگاهها برای این مهم حضوری فعال داشته باشند.

وی اظهار کرد: بیشترازاقدامات سلبی باید اقدامات ایجابی برای اصلاح منطقه صورت گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: حصه یکی از کانون های حاشیه شهر اصفهان است که امروز به یکی از محله های کلانشهر اصفهان تبدیل شده است.

وی از جمله اقدامات مورد نیاز در این منطقه را احصاء داشته های دستگاههای مختلف در این منطقه عنوان کرد و گفت: باید بررسی شود که دستگاهها چه امکاناتی و برنامه هایی در منطقه ی حصه دارند.

کفیل افزود: همچنین احصاء داشته های اجتماعی شامل تشکل ها و سازمانهای مردم نهادی که در این منطقه وجود دارد و نیاز است آنها را بالفعل کرد و باید این دو مقوله در کوتاه زمان صورت گیرد.

وی بررسی و بدست آوردن موانع و مشکلات و تعریف اقدامات لازم در این منطقه از سوی دستگاههای مختلف را از جمله برنامه های ویژه برای تغییر شرایط زندگی در این منطقه برشمرد.

مصوبه نهایی این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان اصفهان برگزار شد فرصت 10 روزه به دستگاههای فرهنگی برای اعلام ارائه برنامه های قابل اجرا در این منطقه و همچنین تهیه فهرستی از امکانات قابل ارائه شهرداری در منطقه ی حصه داده شد.

حصه از توابع بخش مرکزی در ناحیه شرقی شهرستان اصفهان و در شمار مناطق کم برخوردار و محروم به شمار می رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار