نایب‌رئیس شورای شهر بوشهر بر ضرورت ایجاد فضای آموزشی و ورزشی در مجتمع 660 واحدی بهمن بوشهر تأکید کرد و گفت: تغییر کاربری زمین‌های فضای سبز در بوشهر نگران‌کننده است.
کد خبر: ۵۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 01 July 2015
تابناک بوشهر: ندا عبدالله‌زاده ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با مدیرکل راه و شهرسازی استان، بابیان اینکه مدرسه کوچک‌ترین سهم راه و شهرسازی برای شهروندان می‌تواند باشد، اظهار داشت: اگر زمینی در نقطه‌ای موجود است، انتظار داریم در زمینه ایجاد امکانات آموزشی _ رفاهی دریغ نشود.

وی خواستار مشخص شدن وضعیت خروجی دوم شهر شد و گفت: با توجه به احداث مجتمع 660 واحدی بهمن به دلیل کمبود واحد تجاری گویا، قرار است فضاهای آموزشی و ورزشی این مجتمع کم و مجموعه تجاری احداث شود، لذا انتظار داریم با توجه به اینکه پنج‌ تا شش هزار نفر در این مجموعه ساکن خواهند شد، نه‌ تنها این فضاها کاهش پیدا نکند، بلکه افزایش یابد.

عبدالله‌زاده در پایان اظهار داشت: انتظار داریم در این پروژه فقط نگاه تجاری نباشد و سهم فضاهای آموزشی، رفاهی و ورزشی نیز دیده شود.

* تغییر کاربری زمین‌های فضای سبز در بوشهر نگران‌کننده است

الهام بارگاهی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه تغییر کاربری زمین‌های فضای سبز در بوشهر نگران‌کننده است، اظهار داشت: با توجه به کمبود زمین در بوشهر انتظار داریم، اداره‌کل راه و شهرسازی تمهیداتی اتخاذ کند که شاهد تغییر کاربری زمین‌ها نباشیم.

وی گفت: در اینجا این سوال مطرح است که با توجه به‌ احتمال تصویب بندر بوشهر به منطقه آزاد و دو برابر شدن جمعیت شهر بوشهر، اداره‌کل راه و شهرسازی چه اقداماتی برای تعادل مطلوب جمعیت شهر بوشهر و جلوگیری از توسعه نامتوازن اتخاذ کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار