امینی خبر داد:
تابناک: رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: 30 مدرسه در قالب 150 کلاس در منطقه بادرود در نوروز 94 پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.
کد خبر: ۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالله امینی اظهار کرد: شهر زیارتی بادرود با وجود آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد همه ساله پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر است.

وی افزود: یکی از ایامی که خیل زیاد زائران و مسافران به این شهر صورت می‌پذیرد، ایام تعطیلات عید نوروز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود تصریح کرد: سال گذشته با تجهیز 22 آموزشگاه در قالب 130 کلاس توانستیم تعداد 14 هزار و 200 مسافر و زائر را در مدارس منطقه در ایام تعطیلات نوروز اسکان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز از 20 بهمن سال جاری جلسات هماهنگی ستاد اسکان در اداره آموزش و پرورش تشکیل و مقدمات تجهیز مدارس منطقه صورت گرفته است.

امینی اضافه کرد: امسال با اضافه کردن مدارس روستاهای اریسمان و متین‌آباد به مدارس قابل اسکان، مجموعا 30 آموزشگاه در قالب 150 کلاس درس و 10 باب نمازخانه در نوروز 94 پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

وی بیان کرد: برای همکاران عضو ستاد، ابلاغیه صادر شده و مقرر شده تعدادی از کارشناسان اداره در قالب تیم بازرسی کننده از مدارس بازدید و کاستی‌های سال قبل را که شناسایی شده‌اند را بررسی کنند تا اقدام به رفع آنها توسط مدیران شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به منظور معرفی آثار زیارتی و تاریخی منطقه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هنگام اسکان مسافران در مدارس است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :