مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت : امیدواریم تا پایان سال هزار و ۵۰۰ واحد دیگر از منازل مسکن مهر را برای استفاده آماده کنیم.
کد خبر: ۵۶۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 07 February 2018

به گزارش تابناک : رضا موسوی نیا سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی اشاره اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبتنی بر خدمت به مردم پس از انقلاب حضور ما در مناطق روستایی پر رنگ تر شده است و بیش از ۱۳۰ هزار مسکن روستایی احداث شده است. بنیاد مسکن خراسان رضوی همواره در بازسازی پیش قدم بوده و حتی هم اکنون نیز در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه همکاری می کند.

وی افزود: ۵۶ منطقه روستایی برای بازسازی در دستور کار ما قرار گرفته و یک هزار و ۷۳۵ مسکن روستایی در کمتر از شش ماه بازسازی و آماده شده است.همچنین در حوزه مسکن شهری اقدامات بسیاری در مشهد انجام شده که ساخت ۲۰ هزار و ۵۰۰واحد مسکن مهر از جمله آن ها است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم تا ابتدا سال هزار و ۵۰۰ واحد دیگر از واحدهای مسکن مهر را برای استفاده آماده کنیم. یکی از مشکلات دیگر ما سند های روستایی بودند که خوشبختانه تا کنون موفق شدیم ۱۹۰ هزار سند صادر کنیم.

وی تاکید کرد: با بودجه خوبی که دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح های عمرانی اختصاص داده شده است، اقدامات بسیار خوبی در دست اجرا هستند. همچنین طرح هادی روستایی در ۵۰ روستا اجرا شده است.

 

 

منبع : ذاکرنیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار