رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک قم ،محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری و غبارآلود، در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد است، امروز حداقل وحداکثر دمای قم 4 درجه و 19 درجه است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دمای قم، 2 درجه و 15 درجه است.

قاضی روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را کاهشی دانست و تصریح کرد: فردا آب و هوای استان قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، در برخی از ساعات افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز جمعه آب و هوای استان قم نیمه ابری، در برخی از ساعات افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: روز جمعه حداقل و حداکثر دمای استان صفر درجه و 15 درجه است، در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با سه درجه و منطقه فدک با 18 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 4 درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار