امام جمعه سبزوار:
امام جمعه سبزوار گفت: دشمن قبل از هر تهدیدی باید حد و اندازه خود را بداند و بفهمد که چه ملتی را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۵۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 03 July 2015
حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با ما تمامی ندارد، اظهار داشت: جنایت آمریکایی‌ها در سال 67 و شهادت مسافران هوایپمای جمهوری اسلامی ایران سند این ادعای ماست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله) در سخنرانی‌های مختلفشان بر ایستادگی در برابر آمریکایی‌ها و بی اعتمادی نسبت به آنها تاکید دارند، تصریح کرد: معتقدیم آمریکایی‌ها عهد شکن، بدعهد و پیمان شکن هستند و این مسئله جزو سیاست مهم جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینکه امام(ره) آمریکا را معاویه زمان می‌دانستند، خاطرنشان کرد: این سخن امام (ره) مهم‌ترین خط و مشی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی است و هیچ‌گاه این سیاست را تغییر نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه معتقدیم آمریکایی‌ها و رژیم صیهونیستی تا ابد با ما دشمنی می‌کنند، گفت: برای مبارزه با استکبار جهانی و به خاک کشاندن دشمن آمریکایی و صیهونیستی آماده‌ایم و خود را برای بزرگترین تهدیدات تجهیز کرده‌ایم.

امام جمعه سبزوار با اشاره به تهدیدات نظامی کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی نیز عنوان کرد: ما کشوری صلح طلب هستیم و در طول تاریخ ثابت کرده‌ایم که هیچ‌گاه اهل تجاوز نبوده‌ایم اما اگر کشوری ما را تهدید کند پاسخی در خور و شان جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه زیر بار زور نخواهیم رفت، افزود: دشمن قبل از هر تهدیدی باید حد و اندازه خود را بداند و بفهمد که چه ملتی را تهدید می‌کند.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به فرارسیدن شبهای قدر عنوان کرد: شب قدر شب حیات اسلام است و پاسداشت این شب‌های عزیز یکی از مهم‌ترین فرایضی است که مورد تاکید علما و بزرگان است.

وی با بیان اینکه شهادت امیرالمومنین علی(ع) در شب قدر یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است، تصریح کرد: قرآن صامت در شب قدر نازل شد و قرآن ناطق یعنی امام علی(ع) نیز در این شب به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) شخصیتی دشمن شناس بودند، خاطرنشان کرد: امروز باید ما باید از دشمن شناسی امیرالمومنین درس بگیریم و باید همیشه به این نکته توجه کنیم که آمریکا همان معاویه امروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار