کد خبر: ۵۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴ 04 July 2015
فرماندار شهرستان کرج بر ضرورت تقویت هیئت‌های ورزشی در کرج تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در دیدار با هیئت کوهنوردی کرج با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی موجود در کرج اظهار داشت: شهرستان کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزشی است لذا با استفاده درست از این مهم، می‌توانیم در توسعه فعالیت‌های ورزشی اقدامات مناسبی را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه امکانات و سالن‌های ورزشی در کرج متناسب با جمعیت ورزش‌دوستان و ورزشکاران نیست، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که با تحولات و رشد اساسی در حوزه ورزش مواجه شویم.
فرماندار کرج با تأکید بر ساماندهی و تقویت هیئت‌های ورزشی در سطح شهرستان کرج گفت: با توجه به جمعیت جوان استان البرز، استفاده از ظرفیت ورزش می‌تواند علاوه بر افزایش سطح سلامت و روحیه نشاط و شادابی در جوانان، به عنوان یک عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار باشد.
ایرانی در ادامه با اشاره به حضور بیش از 50 گروه کوهنوردی رسمی و غیررسمی در سطح استان البرز اظهار کرد: از این تعداد حدود 30 گروه کوهنوردی در شهرستان کرج فعالیت دارند که حمایت و استفاده از ظرفیت این گروه‌ها بسیار ضروری است.
معاون استاندار البرز برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح ورزشکاران را از مهمترین وظایف هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و از تلاش هیئت کوهنوردی در این راستا قدردانی کرد.
در این جلسه، همچنین محمد مولا، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کرج نیز به تشریح جایگاه و توانمندی‌های هیئت، برنامه‌های اجرا شده  زیست محیطی و معرفی کارگروه‌های زیرمجموعه این هیئت پرداخت.
وی برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات و مانور غارها با مشارکت میهمانان غارنورد از کشور ترکیه در خرداد ماه سال‌جاری را یکی از فعالیت‌های این هیئت در خصوص ارتقاء سطح هیئت کوهنوردی شهرستان کرج خواند و افزود: در این راستا برنامه‌های دیگری نیز در آینده نزدیک با میزبانی ما و مشارکت غارنوردانی از سایر کشورها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار