بانک قرض الحسنه رسالت در پایگاه اینترنتی خود اطلاعات چندانی از خدمات بانکی و تسهیلاتی خود ارائه نمی دهد.در حالی که همواره دوست دارد به عنوان نخستین بانک خصوصی قرض الحسنه شناخته و قید " قرض الحسنه " نیز در معرفی اش ذکر شود!
کد خبر: ۵۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰ 04 July 2015
در ادامه بررسی سایت های اطلاع رسانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و نحوه ارائه خدمات متنوع در پایگاه اینترنتی این بار به سراغ بانک قرض الحسنه رسالت رفتیم.

در نگاه اول در هنگام ورود به سایت اینترنتی این بانک قرض الحسنه با ظاهری ساده و نه چندان جذاب و چشم گیر روبرو می شویم که جایگاه نامناسب آیتم ها نظیر شعب، بانکداری اینترنتی، موبایل بانک و ... نیز به آن اضافه می شود.اینجا

جالب تر اینکه دو تیتر و لید در باره بانکداری کسب و کار و بانکداری شخصی به صورت کاملا گنگ و نامناسب در صفحه نخست پایگاه اینترنتی این بانک قرار گرفته است که مشخص نیست که دو تیتر دقیقا چه هدفی را دنبال می کنند!



معمولا مراجعه کننده به سایت اینترنتی به جهت کسب اطلاع از انواع خدمات، نرخ های سود سپرده، تسهیلات پرداختی و ... به سایت مراجعه می کند اما در این اخبار در سایت به هیچ عنوان درج نشده است.

در قسمت اطلاعیه ها نیز پذیرش دانشجو از میان کارکنان شبکه بانکی در موسسه عالی بانکداری در سال ۹۲ – ۹۳ اطلاع رسانی شده است، اطلاعیه ای که همان طور که در متن خبر نیز آمده است برای کارمنان شبکه بانکی است و نه مشتریان این بانک!

لینک ساعات کاری بانک قرض الحسنه رسالت نیز مربوط به روزهای عادی است و اگر شخصی در طی ماه مبارک رمضان به این سایت مراجعه کند خبری از ساعات کاری این بانک در این ایام موجود نیست!

به عبارت دیگر روابط عمومی این بانک زحمت تغییر ساعات کاری در ماه مبارک رمضان را نیز به خود نداده و انگار ماه به ماه سری به سایت اطلاع رسانی خود نمی زند!

خوب است بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره خود را جای مشتریان قرار داده و هر از گاهی به جهت کسب اطلاع از خدمات بانک مطبوع خود به سایت اطلاع رسانی سری بزنند!

هادی نادرزاده استاد - «اخبار بانک»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار