به گفته رئیس هیئت قایقرانی استان همدان بانوی قایقرانی همدان به اردوی تیم ملی آب های آرام دعوت شد.
کد خبر: ۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 04 July 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: بانوی قایقران همدانی آرزو حکیمی به منظور آمادگی برای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ به اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان دعوت شد.

به گزارش مهر؛ محمد ضروری با اشاره به دعوت بانوی قایقران استان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان با حضور شش قایقران در بخش کایاک و کانو از ۱۳ تیرماه برگزار می شود که آرزو حکیمی قایقران خوب همدانی در بخش کایاک به این اردو دعوت شده است.

وی افزود: تیم ملی آب های آرام بانوان خود را برای حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ و قهرمانی آسیای ۲۰۱۵ اندونزی آماده می کند و به همین منظور دور جدید تمرینات این تیم به میزبانی سد آیداغموش شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

همدان

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه رشته قایقرانی همدان در حال پیشرفت است، گفت: نباید قایقرانی همدان به چند نام محدود شود و به دنبال این هستیم تا حکیمی های بسیاری از همدان به اردوی های تیم ملی دعوت شوند.

ضروری عنوان کرد: تمرکز هیئت به تقویت استعدادیابی گذاشته شده تا در آینده نیز در این رشته در کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تقویم ورزشی سال ۹۴ هیئت قایقرانی استان همدان بسته شده است، گفت: برگزاری دوره های مربیگری و داوری در این تقویم برنامه ریزی شده است.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان یادآور شد: تقویم ورزشی سال ۹۴ فدراسیون قایقرانی و هیئت ها قبل از آغاز سال ۹۴ بسته شده است.

ضروری با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته گفت: بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته در تمام رشته های قایقرانی در همدان فعالیت می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار