معاون استاندار اصفهان:
تابناک: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: با وجود تمام ظرفیت‌ها، وضعیت استان اصفهان در حوزه جذب گردشگری در دنیا مناسب نیست.
کد خبر: ۵۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 04 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، حسین سیستانی صبح امروز درهمایش هم‌اندیشی بخش خصوصی و دولتی صنعت گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: کشور ما به لحاظ منابع آبی و صنعت کشاورزی در محدودیت قرار گرفته و لذا امروز محور توسعه استان اصفهان فناوری و گردشگری قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با وجود مدیران مجرب و متخصص در بخش دولتی گردشگری و همچنین همکاری بخش خصوصی این صنعت شاهد رشد صنعت گردشگری در استان اصفهان باشیم.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به عنایت ویژه رئیس جمهور و استاندار اصفهان به مقوله گردشگری گفت: پبوند میان نهاد دولتی و خصوصی در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعیین شده در چشم‌انداز توسعه استان به طور قطع مثمر ثمر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش برای جاری و زنده بودن رودخانه زاینده‌رود اشاره و تصریح کرد: زاینده‌رود یکی از جاذبه‌های اصلی صنعت گردشگری استان اصفهان است و با وجود تمام تلاش‌های انجام شده انتظارات مردم درباره دائمی بودن این رودخانه محقق نشده است.

سیستانی تصریح کرد: زاینده‌رود سرمایه گرانقدر استان اصفهان در بخش گردشگری و مورد توجه تمام مسئولان امر است.

وی پرداختن به کارهای بنیانی و ساختاری را یک اصل مهم در مدیریت کشور دانست و افزود: باید در بخش زیرساخت‌های صنعت گردشگری حرکت جدی آغاز کرد.

معاون استاندار اصفهان در پایان از وفاق و همدلی بخش دولتی و خصوصی بخش گردشگری در استان اصفهان قدردانی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز در این همایش با ارائه آماری از آثار ثبت شده در فهرست ملی و جهانی استان اصفهان گفت: قنات‌های وزوان، میمه و اردستان در نوبت ثبت جهانی قرار دارند.

فریدون اللهیاری با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان در زمینه صنایع دستی و همچنین جاذبه‌های طبیعی استان اصفهان و کشور اظهار کرد: با وجود تمام ظرفیت‌ها، وضعیت استان اصفهان در حوزه جذب گردشگری در دنیا مناسب نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار