رییس روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل گیلان
رییس روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل گیلان از افزایش پرواز رشت ، اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 04 July 2015
سید رضا علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پرواز شماره 2632-2633 مسیر اهواز به رشت و بالعکس که روز سه شنبه 16 تیرماه از طرف شرکت هواپیمایی نفت انجام خواهد گرفت ، به پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت اضافه خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه پیش از این پرواز رشت به اهواز در روزهای جمعه هر هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت صورت می گرفت ، بیان کرد : لذا در تاریخ یادشده این پرواز در ساعت 12:00 از اهواز وارد فرودگاه رشت شده و در ساعت 12:30 این فرودگاه را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

وی ادامه داد : با اضافه شدن مسیر رشت به اهواز تعداد 62 سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران ، مشهد ، شیراز ، کیش ، بندرعباس ، عسلویه و اهواز انجام می شود.

علوی ، اضافه کرد : در زمان حاضر تعداد پروازهای این فرودگاه رو به رشد است و امیدواریم رایزنی هایی پیش رو رشد پروازهای داخلی و خارجی را در پی داشته باشد. 

وی افزود : مدیریت فرودگاه استان گیلان آماده هرگونه حمایت از سرمایه گذاران است و در صورت سرمایه گذاری در بخش فرودگاهی شاهد رشد پروازها و توسعه پروژه های عمرانی و تکمیل زیرساخت های اساسی در فرودگاه خواهیم بود. 

فرودگاه سردار جنگل رشت، سال 1348 در زمینی به مساحت 220 هکتار ساخته شده و از نظر امکانات و تجهیزات جزو فرودگاه های برتر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار