بدترین چیز برای خانواده‌های داغ دیده این است که تصاویری از اجساد در رسانه و فضای مجازی پخش شود تا مصیبت آن‌ها را چند برابر کند چرا که هر خانواده فکر می‌کند این تصویر متعلق به عزیز خودش است.
کد خبر: ۵۶۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 23 February 2018
بزرگترین کمک در کنار آن‌ها بودن است و هم حس بودن با آن‌ها و خواهش من از رسانه‌ها و فضای مجازی این است که به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ شیرعلی خرامین صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج اظهار کرد: از نظر روانشناسی حوادث این چنینی مصیبت‌بار است که بار وحشتناک روانی و بیماری‌زا در جامعه دارد.

این دانش‌آموخته روانشناسی از دانشگاه لندن تصریح کرد: الان بزرگترین مشکل استرسی که به خانواده‌های بازمانده وارد شده است و بزرگترین تلاش این است که در کنار خانواده‌های آن‌ها باشیم چرا که نیاز به حمایت روانی دارند.

خرامین در بخش دیگری از اظهارات خود به مراسمات برگزار شده برای درگذشتگان این حادثه اشاره کرد و گفت: مرحبا به مردم لرنشین استان کهگیلویه و بویراحمد که در این مراسمات سنگ تمام گذاشتند که از نظر روانشناسی بزرگترین حمایت بود.

وی گفت: مردم آمدند و گسترده هم آمدند و در کنار بازماندگان بودند و درد آن‌ها را شنیدند و شریک در غم و آلام آنها بودند چرا که آن‌ها عزیزان خود را در بدترین حادثه از دست دادند.

این دانش‌آموخته روانشناسی تصریح کرد: بزرگترین کمک در کنار آن‌ها بودن است و هم حس بودن با آن‌ها و خواهش من از رسانه‌ها و فضای مجازی این است که به رسالت خود عمل کنند.

خرامین گفت: بدترین چیز  برای خانواده‌های داغ دیده این است که تصاویری از اجساد در رسانه و فضای مجازی پخش شود تا مصیبت آن‌ها را چند برابر کند چرا که هر خانواده فکر می‌کند این تصویر متعلق به عزیز خودش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار