سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمی گفت: جلوی تعدیل نیروهای دانشگاه آزاد گرمی را که در سال‌های گذشته بدون مجوز استخدام شده بودند را گرفته و نسبت به سر و سامان دادن وضعیت آنها اقدام کردیم.
کد خبر: ۵۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 04 July 2015

محمد فیضی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برنامه اصلی‌ام طی این مدت گسترش کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی بود، که علی‌رغم نبود استادیار در این دانشگاه، توانستیم علاوه بر بهبود وضعیت رشته‌های موجود، کارشناس ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی را به مرحله تأیید نهایی برسانیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای افزایش رشته‌های دانشگاه انجام دادم، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای از همان اوایل برای گسترش تعداد دانشجو برنامه‌ریزی کردم که خوشبختانه به غیر از رشته‌های تکمیلی 134 نفر در سایر مقاطع در این دانشگاه ثبت‌نام داشتیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمی به اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش دانشگاه اشاره کرد و افزود: پیشرفت قابل توجهی در بحث رشته‌های دانش‌بنیان و فعالیت این شرکت در حیطه دانشگاه به همراه آموزش مربیان کشوری به مرحله پایانی رساندیم، همچنین دانشگاه آزاد در مسابقات کشوری در بخش ارائه رتبه اول را توانست کسب کند.

فیضی با بیان اینکه نیروهای تعدیلی دانشگاه آزاد را سروسامان دادیم، تصریح کرد: از 16 نفر بدون مجوز دانشگاه 8 نفر در آستانه تعدیل بودند که با تلاش فراوان برای 4 نفر مجوز لازم کسب شد و برای باقی‌مانده‌ها نیز شرایط را برای ادامه فعالیت مهیا کردیم.

وی یادآور شد: نزدیک به شش ماه از حکم سرپرستی بنده به این دانشگاه می‌گذرد که در این مدت بیش از 11 قسط مالی دانشگاه با ارزش 6٫5 میلیارد ریال پرداخت کرده‌ایم.

عضو سابق شورای شهر اردبیل گفت: وضعیت مالی دانشگاه کمی ساماندهی شده و همچنین حقوق معوقه چهار ماهه حق‌التدریسان نیز پرداخت شد.

فیضی در رابطه با دانشگاه آزاد واحد انگوت گفت: 4 میلیارد ریال برای این دانشگاه بودجه تخصیص یافته بود که بیش از یک میلیارد ریال آن پرداخت نشد.

فیضی ادامه داد: با این وجود 2 هزار اصله نهال مثمر در محیط دانشگاه کاشته و ساختمان دانشگاه با 800 متر زیربنا را افتتاح کردیم.

وی همچنین در رابطه با موضوع انتخابات پیش روی مجلس تصریح کرد: 18 ماه پیش که من برای ریاست این دانشگاه مطرح شدم تصمیمی برای ورود به انتخابات مجلس نداشتم اما پس از گذشت یک سال از آن موضوع و همینطور گذشت یک ماه تصمیم برای حضور در انتخابات و آغاز دیدارهای اجتماعی برای این سمت انتخاب شدم البته آن زمان برای ریاست دانشگاه آزاد مشگین‌شهر انتخاب شدم که قبول نکرده و گرمی را انتخاب کردم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمی با بیان اینکه رسماً از سمت سرپرستی دانشگاه آزاد گرمی استعفا داده‌ام در تشریح علت این موضوع گفت: استعفای من از این سمت از روی صداقت است با توجه به مشغله انتخاباتی علی‌رغم اینکه حوزه انتخابیه من خارج از گرمی است و از لحاظ قانونی میتوانم در این سمت باقی بمانم، تصمیم به استعفا گرفتم تا وضعیت آموزشی دانشگاه با حضور کمرنگ من مسکوت نمانده و سیاسی نشود.

فیضی در پایان با بیان اینکه سرباز محیط آموزشی و دانشگاه هستم، اظهار کرد: تا زمانی که استعفای من به تأیید نهایی نرسیده باشد، در خدمت دانشگاه بوده و با روال سابق برنامه‌های خود را پیش می‌برم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار