افشین رحیمی در گفتگو با تابناک:
معاون فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ورود عشایر دارای پروانه و یا فاقد پروانه به حوزه این شهرستان قبل از ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع می‌باشد و این موضوع بایستی از طریق اداره کل امور عشایری اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 25 February 2018

افشین رحیمی در  گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تامین نیروی مورد نیاز در خصوص شناسایی و هدایت عشایر غیر مجاز به خارج از شهرستان به عهده اداره کل امور عشایری می باشد و بایستی مشخصات و شماره تماس عشایر عبوری را به فرمانداری اعلام نمایند.

وی خاطر نشان کرد:تعدادی از روستاهای سنقرو کلیایی توسط منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان روستاهای حساس شناسایی شده و بایستی از طریق بخشداران مرکزی و کلیایی در خصوص جلوگیری از وارد شدن دام های غیر مجاز به محدوده این روستاها اقدام نمایند.

 معاون فرماندار سنقرو کلیایی اظهار داشت:جلوگیری از اسکان عشایر در محورگردنه خسرو آباد حاشیه شهرستان از قبیل پشت پمپ بنزین محمدی، شهرک ولیعصر و اردوگاه هجرت و مسدود نمودن مسیر های ورود به گردنه خسروآباد، همکاری نیروی انتظامی با منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست از اراضی و مراتع حفاظت شده، پیگیری منابع طبیعی در خصوص به کار گیری اکیپ کنترل پروانه چرا از طریق استان و انجام اقدامات اداره منابع طبیعی در خصوص تشکیل پرونده قضایی در بحث خریدو فروش مراتع توسط افراد سود جو از مهمترین برنامه ها برای عشایر است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار