رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه گفت: برای تقویت تیم هندبال بانوان کرمانشاه در سال ۹۷ برنامه داریم.
کد خبر: ۵۷۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، ناصرسلیمی در نشست مجمع عمومی هیات هندبال استان که با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزا رشد، با بیان اینکه در یازده ماهه امسال

۱۹ هندبالیست کرمانشاهی در رده‌های سنی مختلف به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند، اظهار کرد: در این مدت ۱۲ مربی و ورزشکار کرمانشاهی به عضویت تیم‌های ملی هندبالدرآمدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۳۰ مربی مرد و ۱۲ مربی زن در سطح شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیات هندبال استان تصریح کرد: همچنین ۱۳ کمیته استعدادیابی هندبال در سطح شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۴۵۶ ورزشکار سازمان یافته در رشته هندبال داشته ایم، گفت: تعداد ورزشکاران هندبالیست استان خصوصا در شهرستان‌ها بیش از این تعداد است، اما بیمه نشدهاند.

سلیمی از وجود حدود هشت باشگاه آموزش هندبال در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: البته از این تعداد تنها سه باشگاه فعال هستند که از این وضعیت ناراضی هستیم.

وی برگزاری مسابقات داخلی با کیفیت بیشتر، تقویت هندبال بانوان، برگزاری اردو‌های آمادگی پیش از اعزام به مسابقات، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در رده‌های مختلف.آموزش مینی هندبال و حضور در مسابقات کشور را از مهمترین برنامه‌های هیات هندبال استان در سال ۹۷ اعلام کرد.

رئیس هیات هندبال استان یادآورشد: برای اجرای برنامه‌های این هیات در سال آینده نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی به پتانسیل‌های بالای ورزش هندبال در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل نداشتن اسپانسر و مشکلات مالی بسیاری از تیم‌ها را به مسابقات اعزام نمی‌کنیم.

سلیمی اضافه کرد: در سالجاری سه مورد میزبانی مسابقات و اردو‌های تیم ملی و نیز بیش از هفت مورد اعزام به مسابقات کشوری داشتیم.

وی در پایان با بیان اینکه تیم هندبال اسلام آباد غرب در مسابقات لیگ دسته یک کشور که بهمن برگزارشد به مقام سوم دست یافت، از رئیس فدراسیون هندبال خواست اجازه حضور اینتیم در لیگ برتر را صادر کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار