معاون سیاسی استاندار تهران:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به نیاز جامعه امروز به مباحث مهدوی گفت: آثار مهدوی آیت‌الله صافی گلپایگانی برای ترویج فرهنگ مهدویت باید به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۵۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 04 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، سید شهاب‌الدین چاوشی در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیان کرد: حضور غرفه مراجع تقلید به ویژه غرفه انتشارات آیت‌الله صافی در این محفل قرآنی کاری بسیار ارزنده و شایسته است.

وی با تاکید بر اینکه آثار مهدوی آیت‌الله صافی موجب روشن شدن شبهات مهدویت می‌شود تصریح کرد: این آثار به ویژه منتخب‌الاثر باید به صورت جزوات کم حجم در اختیار مردم قرار بگیرد تا فرهنگ مهدوی در جامعه ترویج شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به آشنایی خود با آثار مهدوی آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان کرد: در دوران جوانی کتاب‌های ارزنده ایشان را مطالعه کرده و دنیای جدیدی از مباحث مهدوی پیش روی من باز شد و با توجه به بدیع بودن آثار ایشان هنوز این آثار می‌تواند تاثیر مطلوبی روی مخاطب بگذارد.

چاوشی خاطرنشان کرد: آیت‌الله صافی، فقیهی جامعه شناس و با درایت است که این مسئله را می‌شود از روی سخنان نافذ ایشان در مسائل گوناگون و تالیفاتشان متوجه شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار