رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با بررسی های فراوان بودجه شهرداری قم در سال 97 به مبلغ ۱۸۵۳ میلیارد تومان تصویب شد.
کد خبر: ۵۷۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 28 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که به صورت فوق العاده برگزار شد عنوان کرد: بودجه سال 97 شهرداری با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر قم و حضور مدیران سازمان‌های وابسته به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: با بررسی های فراوان بودجه شهرداری قم در سال 97 به مبلغ ۱۸۵۳ میلیارد تومان تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: این بودجه بر اساس واقع‌ بینی و کمبود اعتبارات با توجه به کسادی ساخت و ساز تدوین شده است در این خصوص پیشنهاد اولیه شهرداری برای بودجه سال 97 مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان بود.

جلالی بیان کرد: این اعتبار بدون محاسبه فایناس در نظر گرفته شده بود که با کاهش ۱۴۷ میلیارد تومان به 1 هزار و 853 میلیارد تومان رسید.

وی اظهار داشت: بودجه شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و بیش از 30 روز زمان برای بررسی آن صرف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: در این راستا لایحه بودجه در بخش جاری و عمرانی نیز تفکیک شده است و از مجموع لایحه بودجه مبلغ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان عمرانی است.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۳۹۵ میلیارد تومان این بودجه شامل 21 درصد آن جاری است و ۷۹ درصد عمرانی تدوین شد.

جلالی بیان کرد: در این میان ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش حمل و نقل و ۳۳۰ میلیارد تومان ویژه تملک در جهت اجرای پروژه ها و ۱۷۰ میلیارد تومان نیز برای توسعه و احداث فضای سبز تعیین شده است.

وی گفت: در تامین اعتبارات ۲۵۰ میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه توسط دولت است و از اعتبارات ملی نیز مبلغ 100 میلیارد تومان مصوب شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار