طرح مدرسه قهرمان برای توسعه ورزش ، امسال در مدارس مناطق مختلف کهگیلویه و بویر احمد برگزار شده و می شوند در همین زمینه تیم هندبال فراز بام کهگیلویه با پذیرفتن میزبانی مسابقات هندبال دانش آموزی ، گام مهمی برای کشف استعداد های این رشته ورزشی در استان برداشته است.
کد خبر: ۵۷۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 02 March 2018
صبح روز پنج شنبه دهم اسفند مسابقات هندبال دانش آموزی در قالب مسابقات مدرسه قهرمان در شهر دهدشت برگزار شد تا پس از دو روز رقابت ، تیم های اول در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول ، برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شوند.
یکی از معظلات جهانی امروز تن پروری و تنبلی است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در آئین افتتاحیه این بازی ها ضمن تسلیت به خاطر جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه هوایی افزود : راهیابی  تیم هندبال فراز بام خائیز به لیگ دسته برتر کشور یکی از اتفاقات خوب برای ورزش استان بود و خدمت همه ی دست اندرکاران این تیم تبریک عرض می کنم و امیدواریم موفقیت بیشتری در ادامه کار برای این تیم رقم بخورد.
افتتاحیه بازی های هندبال مدرسه قهرمان در کهگیلویه و بویراحمد/ اقدامات ریشه ای فرازبام برای موفقیت های ملی + تصاویر

فروزان در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش گفت : یکی از معظلات جهانی امروز تن پروری و تنبلی است که موجب بسیاری از بیماری ها مانند  دیابت و دیگر امراض شده است .
وی افزود : برگزاری و حضور در این برنامه های ورزشی می تواند باعث مبارزه با کم تحرکی و تنبلی در میان دانش آموزان و جامعه شود  و همچنین تشویقی برای ادامه کار در زمینه ورزش قهرمانی باشد. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : با توجه به اینکه رقابت بین دانش آموزان انگیزه ایجاد می کند لازم است تلاش شود در نهایت عدالت کار انجام شود تا حقی از کسی ضایع نشود و دانش آموزان مطمئن باشند که رقابت ها سالم برگزار شده است و در پایان مسابقات ، بهترین تیم برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شود.
افتتاحیه بازی های هندبال مدرسه قهرمان در کهگیلویه و بویراحمد/ اقدامات ریشه ای فرازبام برای موفقیت های ملی + تصاویر
 
قطب هندبال استان هستیم
در ادامه مراسم افتتاحیه معاون فرماندار کهگیلویه گفت : در حوزه ی فرمانداری ما نگاه ویژه ای به ورزش داریم و همواره در جهت ترویج ورزش در شهرستان برنامه داشته و داریم .
خسروی افزود : به طور مثال با جدیت پیگیر بازی های تیم هندبال فرازبام  در لیگ برتر بوده ایم ضمن اینکه این موفقیت برای این تیم کهگیلویه و بویراحمدی صورت نگرفت مگر با همکاری همه ی مسئولین به ویژه مدیریت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ( آقای پارسایی).
وی با اشاره به روند موفقیت های تیم فرازبام خائیز گفت :در زمینه ورزش هندبال ، الان قطب استانی این ورزش ، هستیم و انشالله در کشور هم موفقیت های خوبی کسب خواهیم نمود.
افتتاحیه بازی های هندبال مدرسه قهرمان در کهگیلویه و بویراحمد/ اقدامات ریشه ای فرازبام برای موفقیت های ملی + تصاویر
 
پیروزی و شکست در ورزش طبیعی است
یکی دیگر از سخنرانان آئین افتتاحیه مسابقات هندبال مدارس استان ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود.
موسوی از برنامه ریزی خوب مسابقات تشکر نمود و گفت :  از( آقای پارسایی ) به عنوان بخش خصوصی که در برگزاری این مسابقات همکاری فعال داشتند تقدیر می نمایم.
وی افزود : این مسابقات میدان تلاش و رقابت است و میدان زندگی هم میدان مسابقه است و شکست هم بخشی از مسابقه است و یکی از اهداف ورزش ، درس گرفتن از شکست است.نباید با شکست مأیوس شد باید تلاش کرد و ادامه دهید. باید روحیه پهلوانی داشته باشید.
موسوی با اشاره طبیعی بودن پیروزی و شکست در مسابقات ورزشی ، گفت : باید بدانیم که حریف از قدرت و تیزبینی خودش استفاده می کند و موفق می شود . باید پس از هر شکست تلاش شود که نقاط ضعف مرتفع شود .
افتتاحیه بازی های هندبال مدرسه قهرمان در کهگیلویه و بویراحمد/ اقدامات ریشه ای فرازبام برای موفقیت های ملی + تصاویر
 
جزئیات مسابقات مدرسه قهرمان در رشته ورزشی هندبال به میزبانی کهگیلویه
در حاشیه مراسم افتتاحیه ، رئیس اداره تربیت بدنی  و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات برگزاری این مسابقات به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : این دوره از مسابقات  در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول و به میزبانی شهر دهدشت برگزار می گردد .
اقبال پناه افزود : مسابقات با شرکت ۱۲تیم که ۷ تیم در مقطع ابتدایی و ۵ تیم هم در مقطع متوسطه اول و در قالب طرح مدرسه قهرمان شروع شده و از هر مقطع تیم برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری که در تابستان برگزار خواهد شد ، معرفی می گردد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کهگیلویه در رشته هندبال سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده است بیشتر این سرمایه گذاری ها را بخش خصوصی انجام داده است و به نظر می رسد هندبال کهگیلویه با توجه به این سرمایه گذاری ها و موفقیت بخش خصوصی در پیگیری و برنامه ریزی برای موفقیت این ورزش ، علاوه بر قطب استانی شدن هندبال کهگیلویه ، در سال های آینده این رشته ورزشی در سطح ملی هم به موفقیت‌های خوبی دست یابد.
از جمله اقدامات خوب بخش خصوصی با محوریت مسئول تیم فرازبام خاییز ، میزبانی از مسابقات در رده‌های مختلف سنی دانش آموزان و سرمایه گذاری در این زمینه است که امیدواریم مسئولین ورزش استان از از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده و با حمایت‌های خود انگیزه ادامه کار را افزایش دهند.
 
 گزارش تصویری از مسابقات هندبال مدرسه قهرمان در کهگیلویه و بویراحمد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار