شهردار لنده در گفتگو با تابناک
مردم بدنه شهرداری را از خود بدانند و درحفظ اموال عمومی و پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش کنند و هر جا هم مشکلی وجود دارد ما انتقادها و نظرهای شهروندان را با آغوش باز می پذیریم
کد خبر: ۵۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 02 March 2018
به گزارش تابناک مشهدی زاده شهردار لنده با اشاره به آماده سازی شهر برای ورود به سال نو گفت : زیبا سازی شهر با در دستور کار قرار دادن رنگ‌آمیزی و گل کاری آغاز شده است و شهرداری تا پیش از نوروز نسبت به وظایف خود عمل میکند.

شهردار لنده به ساماندهی ورودی‌های شهر در آستانه سال نو اشاره و تصریح کرد: فضاسازی شهر به ویژه گل کاری بلوارها و رنگ آمیزی جداول آغاز شد و این رویه با زیبا سازی میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود.

شهردار با اشاره به وظایف شهروندان در نظافت شهر عنوان کرد: مغازه‌ها و معابر خصوصی در زیباسازی شهر کمک شایان می توانند کنند که یکی از این کمک ها آزاد سازی معابر جلوی مغازه های آنان است .

مشهدی زاده اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همیاری همشهریان عزیز، شهری تمیز و شاداب را در معرض دید مسافران نوروزی به نمایش خواهیم گذاشت و با رعایت مسائل ایمنی، نوروز بدور از هرگونه حوادث ناخوشایند سپری میشود.

وی گفت: مردم بدنه شهرداری را از خود بدانند و درحفظ اموال عمومی و پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش کنند و هر جا هم مشکلی وجود دارد ما انتقادها و نظرهای شهروندان را با آغوش باز می پذیریم و از ایده ها و دیدگاه های کارشناسی آنها بهره خواهیم برد.

شهردار لنده اظهار داشت: هر شهروند خود را یک شهردار بداند و اگر مشاهده کرد در محله اش پارک محله ای و امکانات تفریحی وجود دارد و یا مخازن زباله ای نصب می شود در حفظ و نگهداری آن بکوشد و بی تفاوت نباشند زیرا همه این امکانات برای رفاه آنها ایجاد شده است.

مشهدی زاده گفت، در زمان انجام خدمت خود در جهاد کشاورزی از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کردیم و ازآنجا که این رویه میتواند در تسریع امورات موثر باشد در شهرداری نیز ازاین ظرفیت استفاده خواهیم کرد و امروز شاهد هستیم در راستای زیبا سازی (درخت کاری وگل کاری)بلوارهای شهر بسیجیان دانش آموز به کمک شهرداری آمدند.

شهردار لنده درپایان به مطالبه مهم همشهریان آسفالت وکنده کاری های کوچه وخیابان های سطح شهر اشاره و دراین باره گفت : از همان روزهای ابتدای تصدی شهرداری درگیر تعمیر و راه اندازی کارخانه آسفالت رفتم و با آوردن یک نفر اپراتورماهر از بیرون استان درگیر تعمیر کارخانه هست و انشالله این مهم برطرف و معضل کنده کاری ها ترمیم خواهد شد .

شهردار لنده از مردم شهر لنده خواست چندین ماه و در مکان های از شهر چندین سال با زیر ساخت های غیره استاندارد زندگی کردید و از آنجا که شهردار و شورای شهر مدت زیادی نیست شروع بکار کردن و مشکلات زیر ساختی بسیاری وجود دارد حوصله بخرج دهند و به شهرداری و شورای شهر اعتماد کنند که انشالله از تمام ظرفیت برای زیبا سازی شهر استفاده خواهیم کرد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار