شهردار منطقه هفت خبر داد
شهردار منطقه هفت قم از توزيع 6 هزار اصله نهال در اين منطقه همزمان با هفته منابع طبيعي خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 09 March 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقدامات هفته درختکاری و ایام عید نوروز منطقه هفت اظهار کرد: بازکاشت درختان سطح بوستان‌ها و نقاط حساس و نصب قیم کنار درختان از جمله اقدامات است و همچنین مراسم ویژه درختکاری هر سال در یکی از مدارس یا مراکز بهزیستی یا محل نگهداری ایتام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأمین و توزیع گل و گیاه و درختان مثمر و غیرمثمر بین شهروندان گفت: بالغ بر 6 هزار اصله نهال و بروشور از 15 تا 23 اسفند امسال با نصب چادر در بوستان شهید رجایی توزیع می‌شود و همزمان با نماز جمعه این هفته در میدان مصلی توزیع نهال بین نمازگزاران صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه هفت قم یادآور شد:  کاشت درختان در مدارس، بهسازی فضای سبز ارگان‌ها، مدرسه دارالشفا، بیت امام خمینی(ره)، کود دهی زمین چمن‌ها و هرس درختان و درختچه‌های رز، نسترن و گون‌های دیگر انجام می‌شود.

اقبالیان با اشاره به دیگر اقدامات ویژه ایام پایانی سال و عید نوروز گفت: رنگ‌آمیزی مبلمان، ست‌های ورزشی، تابلوها، رفع نواقص پایه‌های روشنایی، تأمین کپسول ضد حریق برای چهارشنبه پایان سال و تأمین کیسه زباله و مایع دستشویی برای ایام نوروز در دستور کار است.

شهردار منطقه هفت قم یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون 6 هزار و 200 درخت کاشته شده و برای هفته درختکاری تا هزار و 300 کاشت درخت در دستور کار داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار