معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تغییر و تحولات به وجود آمده در جوامع، دیگر اداره روستاها به شکل سنتی جوابگوی نیازهای روستاییان نیست.
کد خبر: ۵۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 05 July 2015

محمدصادق پورمهدی به مناسبت روز شهرداری و دهیاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد دهیاری ها نخستین قدم برای به روز کردن ارایه خدمات در روستاها است.

وی با اشاره به سکونت بیش از 30 درصد مردم استان در روستاها  گفت: امروز باید به فکر تغییر دیدگاه ها و عملکردهایمان در روستا ها باشیم چرا که نیازها و درخواست های جدیدی در روستا ها به وجود آمده است که باید برای آنها پاسخ مناسب اندیشیده شود.

وی از فعالیت 1708 دهیاری در سطح استان  خبر داد  و خاطر نشان کرد: دولت اعتبارات قابل توجهی را از محل ارزش افزوده برای دهیاری‌ها در نظر گرفته است و امیدواریم این روند با قدرت ادامه داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سیاست دولت حمایت از فعالیت دهیاری‌ها است و در این راستا تقویت این مجموعه‌ها در دستور کار ما قرار دارد. دهیاری‌ها امروز توانسته‌اند مدیریت منسجمی را در روستاها ایجاد کنند و ما مصمم هستیم تا حمایت کاملی را از آنها داشته باشیم.

پورمهدی، با اشاره به خدمات زیربنایی صورت گرفته در روستاها، افزود: دولت در زمینه بهداشت و درمان و ارائه خدمات اولیه از قبیل آب ، برق، تلفن و... در روستا ها موفق عمل کرده است.

وی گفت: طی سال گذشته در زمینه راه های روستایی اقدامات قابل توجهی از جمله آسفالت و روسازی 250 کیلومتر از راه های روستایی انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت  برنامه‌ریزی منسجم برای امرار معاش و زندگی روستاییان گفت : تعریف شغل های جدید برای روستاییان امروز از ضروریات انکار ناپذیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار