رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم از موفقيت ركاب‌زن قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي ليگ كوهستان كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم ،محمدکاظم حججی اظهار کرد: محمدحسین اسکندری نماینده موفق هیأت دوچرخه‌سواری قم در مسابقات مرحله نخست از فصل جدید لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور بود که خوشبختانه با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در رشته کراس کانتری به انجام رسید، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مرحله برای کسب عناوین برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند و خوشبختانه رکاب‌زن قم در جمع نفرات برتر روی سکوی نخست قرار گرفت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مرحله نخست رقابت‌های لیگ کوهستان در رده سنی بزرگسالان به مسافت 30 کیلومتر و با حضور تعدد 63 رکاب‌زن به نمایندگی از ۲۷ تیم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان این مرحله از لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری ایران، فراز شکری ملی‌پوش این رشته در ترکیب تیم جاینت با اختلاف قابل توجه نسبت به دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد، محمد پورشریف از تیم دوچرخه‌سواری اسکات نایب‌قهرمان شد و سجاد طاهری از تیم هیات مرکزی به مقام سوم بسنده کرد.

حججی سپس به برترین‌های رده سنی جوانان اشاره و عنوان کرد: در این رده سنی تعداد 40 دوچرخه‌سوار در قالب ۱۷ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و محمدحسین اسکندری از قم با پشت‌‌سر گذاشتن دیگر رقبا قهرمان شد، علیرضا جباری از هیأت خراسان‌رضوی روی سکوی دوم ایستاد و سینا صالحیان از جاینت رتبه سوم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه دو تیم به نمایندگی از دوچرخه‌سواری‌ قم به این پیکارها اعزام شده بودند، یاد آور شد: محمدحسین اسکندری از تیم (الف)‌ قم جایگاه نخست پیکارها را از آن خود کرد، در حالی که اسکندری با این عملکرد یکی از چهره‌های موفق این رشته در تیم ملی نیز محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار