کد خبر: ۵۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 06 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این آئین از خدمات و زحمات اسماعیل حسینی رئیس سابق ورزش و جوانان گچساران تقدیر و اصغر نوروزنژاد به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گچساران در این آئین، اظهار داشت: در بحث مدیریت ورزشی تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف بسیار مهم و ضروری است.
اصغر نوروزنژاد تعامل با نخبگان ورزشی و پیشکسوتان حوزه ورزش در گچساران را برای رونق و پیشرفت و توسعه ورزش در این شهرستان را بسیار با اهمیت دانست.
وی تصریح کرد: امیدواریم نخبگان ورزشی و پیشکسوتان عرصه ورزش در گچساران چراغ راهی برای ما برای رونق و توسعه ورزش شهرستان باشند.
رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گچساران با تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و معاون پشتیبانی وی، فرماندار، شهردار و رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران، ابراز کرد: امیدواریم مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در برطرف شدن مشکلات حوزه ورزش در سطح شهرستان با ما همکاری کنند.
نوروزنژاد به ورزش بانوان در شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: بانوان ورزشکار در این شهرستان از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند و باید توجه ویژه‌ای به این قشر شود.
وی عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر در گچساران سالن ورزشی تخصصی ویژه بانوان وجود ندارد که انتظار داریم مسئولان شهرستان احداث یک سالن ورزشی ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار