استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم به‌عنوان مصرف‌کننده یکی از مخاطبان شعار «حمایت از کالای ایرانی» هستند، گفت: برای تحقق این شعار، تولیدکنندگان هم باید کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش دهند و استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنند.
کد خبر: ۵۸۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 26 March 2018

مجید خدابخش با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال 97 به نام «حمایت از کالای ایرانی» از هر جهت نام‌گذاری بابرکتی است، افزود: اگر تقاضا برای کالای تولید داخل افزایش یابد تولیدکننده نیز تلاش خواهد کرد تا کیفیت و تنوع کالاهای تولیدی خود را بالا ببرد و این موضوع برای همه سودبخش است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای توسعه تولید در استان تلاش کنیم، افزود: برخی از کالاهای ایرانی به دلیل کیفیت بالای آن، از اقبال خوبی برخوردار هستند، اما در مورد برخی از کالاها لازم است که نسبت به ارتقای کیفیت و اصلاح تکنولوژی تولید آنها اقدام کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر نقش مؤثر اصحاب رسانه در تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: یکی از شاخص‌های خوب برای استفاده از یک کالای ایرانی، صادرات آن است؛ هر واحد تولیدی که بتواند کالای تولیدی خود را صادر کند معلوم است که استانداردهای بین‌المللی را رعایت کرده و مطمئناً در بازار داخلی هم فروش خوبی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما در استان واحدهای خوبی داریم که محصولات خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌کنند و بقیه واحدهای تولیدی نیز باید با رعایت استانداردهای حداقلی به این سمت حرکت کنند.

دکتر خدابخش همچنین از آمادگی کشور ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در صنعت چرم در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر، به‌زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود که می‌تواند صنعت چرم استان را متحول کند.

وی افزود: این همکاری در دو حوزه آموزش و تشخیص کیفیت اتفاق خواهد افتاد و طی آن تبریز می‌تواند به آزمایشگاه منطقه‌ای کیفیت چرم تبدیل شود.

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
باسلام
جناب آقاي استاندار شما خودتان رعايت استاندارد جاده هاي داخل آذربايجان را كرده ايد(ايا خود هرآنچه گوئي هستي)؟
شما مگر نمي دانيد آذربايجان سر ايران است؟
شما از تبريز به بازرگان سفر كرده ايد ببينيد درعرض اين چهل سال چه جاده بين المللي زيبا ساخته ايد من كه خجالت ميكشم.
سر كه رود ديگر تني نخواهد بود.اميدوارم از خود شروع كنيم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار