مدیرعامل آتش‌نشانی اهواز توضیح داد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت شدید راننده در حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 26 March 2018

علی تراب‌پور اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 08:29 امروز و اعلام گزارش واژگونی یک تانکر حامل گاز پنتان در پل برگردان (تقاطع) برومی به سمت بزرگراه خلیج فارس اکیپ‌های امداد و نجات و اطفا حریق از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند این تانکر حامل سوخت به دلایل نامشخصی از جاده خارج و واژگون شده و در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است که کوچک‌ترین حرکتی می‌تواند سقوط این تانکر به شیب کنار جاده را در پی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه کابین تانکر به شدت آسیب دید و موجب صدمه شدید به راننده این تانکر از ناحیه کتف و پاها و محبوس شدن راننده در کابین خودرو شده بود.

تراب‌پور تصریح کرد: با توجه به محموله این تانکر و احتمال انفجار و آتش‌سوزی گاز، آتش‌نشانان ظرف نیم ساعت تلاش مداوم و بی‌وقفه ضمن ایمن‌سازی محل موفق به خارج‌سازی راننده تانکر از درون آهن‌پاره‌های کابین تانکر شدند و مصدوم برای مداوا به فوریت‌های پزشکی تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در عملیات امداد و نجات راننده این تانکر حامل سوخت با تلاش آتش‌نشانان از وقوع انفجار و حریق گاز جلوگیری و این تانکر از وضعیت خطرناک اولیه خارج شد. در حال حاضر آتش‌نشانان به همراه کارشناسان شرکت گاز در محل حادثه حضور دارند تا این تانکر را با ایمنی کامل منتقل کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار