تابناک: برخي از نمايندگان استان اصفهان در تذكرات كتبي خود به مسوولان اجرايي كشور خواهان رسيدگي به مشكلات مردم و رفع مشكلات حوزه‌هاي انتخاباتي خود شدند.
کد خبر: ۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا متن این تذکرات به شرح زیر است:

ایرانپور نماینده مردم مبارکه در تذكر كتبي خود به وزیر کشور بر لزوم توجه فرمانده نيروي انتظامی به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه تاكيد كرد.

همچنين مقتدایی نماینده اصفهان در تذكر خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت تولید پارچه چادر مشکی در کشور را مورد تاكيد قرار داد.

وي در تذكر ديگري به رییس جمهور ضرورت افزایش بودجه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی کشور به ویژه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را خواستار شد.

مقتدایی همچنين در تذكر ديگري به وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و درمان تسریع در مقابله با بیماری سالک در مناطق شرقی اصفهان و تامین داروهای مورد نیاز مورد تاكيد قرار داد.

همچنين حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در تذكر كتبي خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت علت عدم حمایت لازم از تولید داخلی را مورد سووال قرار داد.

وي در تذكر خود به رییس جمهور لزوم رعایت عدالت در پرداخت اعتبارات ماده 180 قانون برنامه 5 ساله توسعه و تبصره 22 قانون بودجه سال 1393را مورد تاكيد قرار داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :