فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در راستای این طرح ۸۳ وسیله نقلیه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
کد خبر: ۵۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 08 July 2015
به گزارش تسنیم ، داوود علی بخشی اظهار داشت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی به ویژه طرح منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، انتظامی شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود و همچنین همکاری عوامل انتظامی استان در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجرای طرح های مربوطه کرد که به توقیف و کشفیات چشمگیری دست یافت.

وی از موفقیت پلیس در کشف مواد مخدر و خودروی سرقتی، دستگیری معتادین تابلو و خرده فروش و سارق و افراد جلبی و همچنین توقیف خودروها و موتورسیکلت های مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای این گونه طرح ها خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: علاوه بر کشف یک دستگاه خودروی سواری سرقتی و مقدار 250 گرم انواع مواد مخدر و جمع آوری مقدار چشمگیری اقلام ضدفرهنگی و ممنوعه، سه سارق و 17معتاد و پنج خرده فروش مواد مخدر به همراه 44 نفر در حوزه‌های سایر جرائم دستگیر شدند و 17 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد ضمن این که 76 نفر هم در رابطه با رعایت شان و منزلت ماه مبارک رمضان مورد تذکر و توجیه و ارشاد قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در حوزه های مختلف با پلیس، خواستار استمرار آن در ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان شد.

انتشار تصاویر شخصی به بهانه وصول طلب
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه وصول طلبش عکس های شهروند همدانی را در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل منتشر کرده بود، خبر داد.

امینی افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی برانتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل، موضوع ضمن تشکیل پرونده دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان گفت: در تحقیقات مشخص شد، فردی برای انجام پروژه های فنی به منزل شاکی رفته و در پی غفلت صاحبخانه تصاویر شخصی را از رایانه وی به سرقت برده است.

امینی اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی فردی با هویت معلوم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده، ابتدا متهم عمل ارتکابی را انکار که در مواجهه با مدارک و ادله های رایانه ای ضمن اقرار به بزه انتسابی، انگیزه خود را از این عمل مجرمانه پرداخت نشدن طلب گذشته دانست.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان،توصیه هایی به شهروندان ارائه کرد:
1-برای رایانه های شخصی خود رمزهای عبور قوی که ترکیبی از اعداد، حروف و نشانه هاست انتخاب کنند.

2- عدم نگهداری تصاویر شخصی در رایانه هایی که چندین کاربر از آن استفاده می کنند.

3- در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا با شماره تلفن 0812182675 در میان بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار