مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان عنوان کرد:
تابناک: مدیر کل راه وشهرسازی اصفهان گفت: 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر استان اصفهان بلاتکلیف و وضعیت خدمات آنها مشخص نیست.
کد خبر: ۵۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، حجت الله غلامی در جلسه شورای مسکن استان اصفهان در خصوص مشکلات مسکن مهر، اظهار داشت: در برخی از شهرک‌ها مشکل عدم اتصال به شبکه برق داریم و در برخی دیگر تمام زیرساخت‌ها مانند برق، آب و گاز و ... هنوز اجرایی نشده است.

وی بیان داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر در برخی شهرک‌ها و به واسطه اعمال فشارها، پایان کار ساختمانی که فقط در مرحله سفت کاری بوده صادر شده است در حالی که این کار قانونی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وام 30 میلیون تومانی مسکن مهر گفت: بانک های عامل این تسهیلات را در بعضی از پروژه ها تا سقف 25 میلیون تومان پرداخت کرده اند اما 5 میلیون باقی مانده منجر به واگذاری نشدن واحدها ازطرف انبوه سازان به متقاضیان شده است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان از بهره برداری 26 هزار واحد مسکونی مهر استان تا چند ماه آینده خبر داد و افزود: حدود 211 هزار واحد شهری و روستایی مسکونی مهر برای استان اصفهان تعریف شده همچنین 25 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دستور کار ساخت قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه 13 هزار و 500 واحد از مسکن مهر استان بلاتکلیف است و وضعیت خدمات آنها مشخص نیست، تصریح کرد: ارائه نشدن خدمات زیربنایی از جمله آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن از مشکلات طرح مسکن مهر استان است.

وی ادامه داد: احداث فضاهای خدماتی مانند مدارس ، مساجد و فضاهای فرهنگی و خدمات روبنایی مانند فضای سبز از جمله مشکلات مسکن مهر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار