فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک واحد تولیدی روغن خودرو تقلبی در استان و جمع‌آوری چهار هزار لیتر روغن خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 05 April 2018

به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، یکی از ماموریت های نیروی انتظامی را نظارت بر کالاها به‌خصوص کالاهایی که به‌عنوان برند مطرح است، اعلام کرد و افزود: مأموران انتظامی استان البرز به یک تولیدی محصولات روغن خودرو برخورد کردند که محصول خود را به نام یک برند بسته‌بندی می‌کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از تحقیقات مشخص شد که واحد مربوطه علاوه بر اینکه هیچ استانداردی برای این اقدام نداشت، بلکه محصولات آن بسیار معمولی بود.

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی صاحب محل و دستگیری دو نفر دیگر در این رابطه خبر داد و تأکید کرد: اقدامات متقلبانه این افراد به دستگاه قضا گزارش‌شده و پرونده در حال پیگیری است.

سردار محمدیان همچنین از کشف و جمع‌آوری ۴۰ هزار لیتر انواع روغن خودرو و ۲ هزار قوطی روغن از تولیدی مربوطه خبر داد.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه شناسایی سارقان منزل یکی  از اقدامات ویژه پلیس است، اظهار کرد: سرقت از منزل موجب احساس ناامنی می‌شود، در این راستا مأموران انتظامی البرز موفق به دستگیری یک باند پنج نفره سرقت از منزل در شهرستان فردیس شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه باند سارقان از منزل در سطح استان البرز و تهران بزرگ و برخی شهرستان‌های شمالی فعالیت می‌کردند، تصریح کرد: عمده سرقت‌های آن‌ها طلا و پول و برخی  از وسایل منزل بود.

سردار محمدیان با بیان اینکه این باند اقدام به فاکتور سازی با روش پیچیده‌ای برای طلاهای مسروقه می‌کرده‌اند، افزود: شناسایی مال‌خران در دستور کار پلیس است.

وی از شهروندانی که از منزل آن‌ها سرقت شده است، خواست تا برای شناسایی سارقان و اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز به شهروندان توصیه کرد که پس از خارج شدن از منزل از قفل بودن درها و پنجره‌های منزل اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار