شهردار اهواز مطرح کرد
شهردار اهواز گفت: در آبیاری فضای سبز باید با توجه به زیرساخت‌های موجود از روش‌های بارانی و افشانی استفاده شود و آبیاری غرق‌آبی ممنوع است.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 07 April 2018

منصور کتانباف روز گذشته در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اهواز، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیکی و شهرسازی، لازم است همه بخش ها طبق برنامه زمان بندی جهت وصول درآمدها اهتمام ویژه داشته باشند تا برنامه‌ها به موقع و با کیفیت انجام شود.

وی با اشاره به چالش‌های درآمدی، افزود: برای مقابله با این چالش‌ها باید در جهت همسان‌سازی سیستم‌های درآمدی و رسیدن به نرم افزاری واحد تلاش کنیم.

شهردار اهواز با تأکید بر اهمیت موضوع کم آبی، عنوان کرد: در دهه‌های گذشته دانشمندان بین المللی نسبت به بروز خشکسالی و بحران کم آبی هشدارهای لازم را داده بودند و این پیش‌بینی‌ها هم اکنون در حال تحقق است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته ستاد خشکسالی استان خوزستان، گفت: وضعیت بارش‌ها در سال ۹۶ بسیار کم تر از سال قبل آن بود، بنابراین صرفه جویی در مصرف انرژی به‌ویژه آب تکلیف همگانی است.

کتانباف با تأکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، گفت: در آبیاری فضای سبز باید با توجه به زیرساخت‌های موجود از روش‌های بارانی و افشانی استفاده شود و آبیاری غرق‌آبی ممنوع است.

شهردار اهواز افزود: این موضوع یکی از اولویت‌های نیروهای خدماتی باشد و حتما معاونین خدمات شهری مناطق، بر مسئله صرفه‌جویی نظارت داشته باشند‌.

وی با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ آب خام، بیان کرد: تعمیرات لازم در حال انجام است تا در وضعیت بحران آب، برای آبیاری فضای سبز با مشکلی مواجه نشویم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار